Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:38:27 GMT

انجام ۵۰ هزار مورد بازدید در گیلان/ ۱۷۴۳ مکان پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۹۹۴۴

انجام ۵۰ هزار مورد بازدید در گیلان/ ۱۷۴۳ مکان پلمب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر فردین مهرابیان صبح جمعه در گفتگویی با اشاره به طرح بازرسی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع غذا، اظهار کرد: در مجموع ۵۰ هزار و ۶۳۵ مورد بازرسی از این مراکز و اماکن توسط بازرسان بهداشت استان گیلان انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: از این تعداد ۱۰ هزار ۵۱۵ مورد مربوط به اماکن عمومی و ۴۰ هزار و ۱۲۰ مورد نیز مراکز تهیه و توزیع غذا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به آموزش در زمینه پیشگیری از انتقال بیماری‌های تنفسی، گفت: ۱۲ هزار و ۸۱۶ مورد آموزش ارائه شده است، گفت: ۴۵ هزار و ۶۲۶ مورد نیز پروتکل گندزدایی در تعطیلات نوروز انجام شده است.

دکتر مهرابیان با بیان اینکه از ابتدای فروردین تاکنون هزار و ۷۴۳ مکان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌ها پلمب شده‌اند، ادامه داد: ۷ هزار و ۳۱۳ مادر باردار نیز در سامانه سیب ثبت نام و غربالگری شده‌اند.

وی با اشاره به شناسایی ۱۰۸ مادر باردار مشکوک به کرونا، تصریح کرد: از این تعداد ۵۴ نفر به صورت سرپایی درمان شده و تحت قرنطینه خانگی قرار گرفتند و ۵۴ نفر نیز با بستری شدن، پس از دریافت خدمات درمانی، بهبود یافتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: از کل موارد فوق ۱۲ مورد ابتلای قطعی به کووید ۱۹، گزارش شده است.

کد خبر 4891151

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی گیلان کووید 19 نظارت و بازرسی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سیلاب فاصله گذاری اجتماعی طرح غربالگری گرگان شهرکرد سال جهش تولید بارش باران روز طبیعت ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی   آذربایجان غربی  با تقدیر از زحمات کارشناسان بهداشت محیط از مردم خواست مواد غذایی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و اماکن معتبر خریداری و از خرید از مراکز نامعتبر و دستفروشان پرهیز کنند.

 دکتر ریخته گر همچنین افزود: شهروندان  می توانند هرگونه موارد عدم رعایت موازین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را  با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات  ۱۹۰ وزارت بهداشت درمیان گذارند، تا در اسرع وقت توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات قانونی لازم در آن خصوص انجام پذیرد.

دیگر خبرها

  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان