Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر به هجمه اخیر سرکرده‌های دولت آمریکا علیه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) واکنش نشان داد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حماسه ای از خدمات انقلاب در رفع بحران و محرومیت زدایی در کشور است، اظهار کرد: هجمه نابخردانه امریکا به این ستاد، نشان از قدرت بالای خدمات این ستاد به مردم عزیز ایران و ضعف آمریکا در مدیریت بحران های پیش آمده در این کشور به ویژه مبارزه با بیماری ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، امام جمعه بوشهر گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و نمایشگر ضعف و ناتوانی کشورهای مدعیِ خدمت به مردم به ویژه آمریکا است.

وی افزود: آمریکا به جهت ضعف در عرصه مدیریت بیماری ویروس کرونا می‌کوشد تا ضعف خود را پنهان کند و مانند همیشه نهادهای انقلابی و خدمتگزار در ایران را تضعیف کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: سران تروریست‌پرور آمریکا که مسئول ترور سردار سلیمانی و جمعی از خدمتگزاران مردم هستند می‌خواهند با عملیات تروریستی فرهنگی، نهادهای خدمتگزار به مردم را تضعیف کنند و لکن همیشه حق پیروز است چنانکه مکتب سلیمانی همواره پیروز است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست ها، گفت: بزرگترین حامی مالی انتخابات آمریکا شرکت های صهیونیستی هستند و برای تامین هزینه های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید آنها را راضی نگه دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم جدید علیه ایران و یا وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل برای جلب رضایت اسرائیل است و برای ما اهمیت چندانی ندارد و حتی اقدامات تروریستی که در دنیا توسط آمریکا انجام می شود برای دلخوشی صهیونیست ها انجام می شود تا ضربه ای به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد می شود اما صدای آمریکا بلند می شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور خاطرنشان کرد: رفتارهای دوگانه آمریکا برای همه دنیا نخ نما شده است و مردم آزاده دنیا به این رفتارها آشناهستند و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بدون شک نگاه مردم نسبت به انقلاب و نظام را تغییر نخواهد داد و تنها تلاشی سیاسی و بی اثر برای جلب توجه و کسب رضایت صهیونیست ها است.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت