Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@19:40:51 GMT

تولید نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب بی وقفه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۰۱۰

تولید نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب بی وقفه ادامه دارد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به تولید بدون وقفه نفت در این شرکت، گفت: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب همگام با مدافعان سلامت در استان‌های محل فعالیت خود اقدام به پایش کارکنان و ساکنان همجوار با تاسیسات نفتی می کند. ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهواز، احمد محمدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در شرایط فعلی کشور، اظهار داشت: تداوم تولید پایدار و بی وقفه نفت، توسعه ظرفیت‌های اقتصادی و مقابله با ویروس کرونا در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، اولویت اصلی این شرکت در زمان مدیریت بحران کرونا در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براین اساس شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در کنار پایش مستمر چاه‌ها، تاسیسات و کارخانجات صنعتی در گستره‌ی شرکت برای حفظ پایداری تولید، از ابتدای بحران کرونا اقداماتی برای پیشگیری از شیوع این ویروس در دستور کار خود قرار داد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تشکیل ستاد پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در شرکت‌های بهره‌برداری تابعه، پیگیری خرید 20 عدد دستگاه ونتیلاتور برای بیمارستان‌های استان خوزستان با هماهنگی بهداشت و درمان صنعت نفت و موافقت شرکت ملی نفت ایران، ضدعفونی کردن مستمر اماکن اداری، مجتمع‌های صنعتی، مناطق عملیاتی و مسکونی تحت مدیریت، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و ضدعفونی کردن بیش از 150 محله از محلات و مناطق محروم اهواز و شهرستان‌های محل استقرار ستاد در 5 شرکت بهره‌برداری تابعه به‌همراه توزیع چند هزار بسته معیشتی و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اشاره کرد.

احمدی به برپایی یک نقاهتگاه بیماران کرونایی اشاره و عنوان کرد: با بهره گیری از ظرفیت های موجود، همکاری شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، نقاهتگاهی با ظرفیت 100 تخت در شهر اهواز با هدف قطع زنجیره انتقال این ‏ویروس تجهیز و به شبکه بهداشت و درمان استان خوزستان واگذار شد.

‌شرکت نفت و گاز اروندان ‌با 20 درصد نیرو در حال فعالیت استرویترز: کرونا و جنگ نفتی وضعیت اقتصادی عربستان و امارات را تهدید می‌کندرایزنی تلفنی پوتین و ترامپ درباره کرونا و نفت

وی ادامه داد: این ‏نقاهتگاه حدود 5 هزار متر مربع مساحت دارد و دارای تجهیزات درمانی، بهداشتی و کادر درمانی و مراقبتی مجهز است و ‏تا زمانی که نیاز باشد در اختیار بیمارانی که امکان قرنطینه خانگی آنها میسر ‏نیست خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان این که ماموریت این شرکت تولید و توزیع نفت خام، گاز و مایعات گازی است، افزود: تامین انرژی و ارز آوری برای کشور، تامین خوراک پالایشگاه ها و پتروشیمی‌ها مرهون تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی این شرکت است که در بحران کرونا نیز بدون لحظه‌ای توقف، از هیچ کوششی برای تحقق ماموریت خود در تامین ثبات انرژی کشور دریغ نمی کنند.

به گزارش تسنیم پیش از این برخی از مخاطبان این خبرگزاری در تماس با ما از برخی بی توجهی‌ها به نیروهای عملیاتی و کارمندان مجموعه‌های نفت گلایه داشتند که قانون حضور 20 درصدی رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام/344/ی

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی، امروز سه شنبه احتمال وزش باد‌های متوسط تا شدید همراه با تند باد لحظه‌ای و رخداد گرد و خاک در برخی از مناطق استان پیش بینی می‌شود.
محمد سبزه زاری افزود: این پدیده در مناطق غرب و جنوب غرب استان فعال است و موجب کاهش دید افقی، افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک وجود دارد.
از بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان خواسته شده از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان