Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@19:35:37 GMT

با استعفای خلیل‌زاده موافقت نشد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۰۱۳

با استعفای خلیل‌زاده موافقت نشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی این مدت صحبتهای زیادی درباره تغییرات در هیات مدیره استقلال صورت گرفته. کامران منزوی که گفته ماههاست استعفا داده و منتظر موافقت با استعفایش است. خلیل‌زاده هم استعفا داده و موسوی هم که در نامه‌ای اعلام کرد برنامه‌ای برای بازگشت به استقلال ندارد. در چنین شرایطی احمد سعادتمند و حجت نظری تنها اعضای فعال هیات مدیره استقلال خواهند بود منتهی وزارت ورزش چنین تصوری درباره وضعیت استقلال ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دید آنها تا زمانی که استعفای کتبی اسماعیل خلیل‌زاده به دست وزیر ورزش نرسد، او کماکان عضو هیات مدیره باشگاه است و انتشار خبر استعفای او در یک رسانه، ملاک وزارت ورزش برای قطع همکاری با این فرد نخواهد بود. عدم موافقت با استعفای منزوی هم نشان می‌دهد که وزارت ورزش فعلا قصد قطع همکاری با او را ندارد و حتی منزوی در جلسه منجر به انتخاب سعادتمند هم حضور داشت.

این وسط تنها کسی که جدایی‌اش از استقلال قطعی شده، عبدالرضا موسوی است. اگرچه قبل از عید دو خبرگزاری معتقد بودند که وزارت ورزش به خاطر مصاحبه‌های این مدیر ثروتمند و خبرساز، برنامه‌ای برای همکاری با او ندارد.

256 43

کد خبر 1372115

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی(سپند)

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) موافقت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت ماه) قرار داشت.

وکلای‌ ملت پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با کلیات طرح مذکور موافقت کردند طبق روال بررسی طرح ها، پس از آن نمایندگان وارد بررسی جزئیات این طرح می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی (سپند)
  • موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی(سپند)
  • مجلس با تقویت سازمان سپند وزارت دفاع موافقت کرد