Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمد جواد کرانی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه بابیان اینکه برای اجرای این برنامه هماهنگی‌هایی با استانداری و سایر دستگاه‌های ذیربط همچون نیروی انتظامی صورت گرفته، گفت : طبق برنامه این کلاس‌ها پس از فروکش شدن بیماری کرونا در پیست مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تلاش برای ساماندهی موتور‌های سنگین ورزشکاران موتورسوار استان و پلاک‌دار کردن آن‌ها خبرداد و گفت : بدنبال انعقاد تفاهم نامه‌ای با نیروی انتظامی هستیم تا بتوانیم موتور‌های سنگین ورزشکاران زیرمجموعه این هیات را پلاک‌دار کنیم.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه با بیان اینکه مقدمات این کار انجام شده، گفت: درحال حاضر موتور‌های سنگین موتورسواران هیات به واسطه نداشتن پلاک امکان تردد در سطح شهر را ندارند و این موضوع در هنگام برگزاری مسابقات، مشکلاتی را برای تردد ورزشکاران موتور سوار بوجود می‌آورد.

او به آخرین وضعیت پیشرفت پروژه پیست چندمنظوره اتومبیلرانی دهکده المپیک اشاره کرد و افزود: حدود دو میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه با کمک استاندار کرمانشاه در نظر گرفته شده و تا اسفند هم مرحله نقشه برداری آن را انجام دادیم، اما به دلیل شیوع کرونا فعلا متوقف شده است.

کرانی گفت: پس از پایان بیماری کرونا فعالیت این پروژه از سر گرفته می‌شود و امید داریم ظرف چند ماه به اتمام برسد.

او بااشاره به وجود زیرساخت‌های برگزاری رقابت‌های موتورکراس و آفرود در دهکده المپیک، گفت: به واسطه وجود این زیرساخت‌ها در نظر داریم در آینده‌ای نزدیک میزبانی مسابقات موتورکراس و یا آفرود را در کرمانشاه داشته باشیم.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: برگزاری رقابت‌های درگ قهرمانی کشور در بخشی از جاده حمیل به اسلام آبادغرب که پهنای باند گسترده‌ای دارد نیز جزو برنامه‌های دارای اولویت سال ۱۳۹۹ هیات است.

او سال ۱۳۹۸ را سالی خوب برای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه خواند و گفت: در کنار پروژه‌های عمرانی و برگزاری رقابت‌های مختلف، در این سال برای اولین بار کلاس‌های مربیگری و داوری کشوری این رشته‌ها را در استان برگزار کردیم و تا حدودی توانستیم کمبود تعداد مربیان و داوران هیات را جبران کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین برملا اظهار کرد: مسائل آموزشی باید ریشه‌ای‌تر تحلیل شوند و برنامه بلندمدت‌تری برای برون‌رفت از این وضعیت و رفع مشکلات انجام شود. این کار آغاز شده است، اما نیازمند کمک سایر دوستان هستیم.

وی افزود: یکی از مشکلات در این زمینه این است که در خوزستان در هدایت تحصیلی، شرایط خوبی نداشتیم و سهم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در انتها بود و در نتیجه، انتخاب رشته نادرست در نمرات امتحانات پایانی تاثیرگذار بود. تلاش برای رفع این مساله در حال انجام است و نتایج آن را خواهیم دید.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحلیل نمرات نوبت اول و شناسایی دانش‌آموزان لازم‌التوجه گفت: بر اساس این اطلاعات، کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان لازم‌التوجه بر اساس دروس هدف تعیین‌شده در حال برگزاری است.

وی افزود: ۱۰ منطقه در استان خوزستان، بضاعت علمی و نیروی انسانی ضعیف‌تر دارند که برای بهبود وضعیت این مناطق، نیرو‌های سرگروه استان در حال برگزاری همایش‌های جمع‌بندی در این مناطق هستند.

برملا ادامه داد: همچنین روزانه دو سه وبینار آموزشی در مورد دروس هدف در کانال‌های دانش‌آموزی برگزار می‌شود تا آموزش در دورافتاده‌ترین نقاط توسط بهترین معلمان ارائه شود.

وی بیان کرد: از ظرفیت اپلیکیشن‌های آموزشی و تولید محتوا‌های آموزشی برای توانمندسازی معلمان توسط مولفان کتب درسی نیز استفاده شده است. در کنار آموزش، سنجش نیز در حال انجام است و آزمون‌ها از دروس هدف در سه پایه در حال برگزاری است و قرار است نتایج استخراج شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در ایام نوروز ۹ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های مطالعاتی شرکت کردند، گفت: بعد از کنکور، این پایگاه‌ها دوباره فعال می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های درس تصریح کرد: پیش از این، بدعت تعطیلی کلاس‌ها را داشتیم. با نظارت‌های انجام‌شده فعالیت‌های آموزشی تا روز آخر استمرار خواهد داشت.

برملا با اشاره به تلاش برای بهبود رتبه علمی خوزستان بین دیگر استان‌ها گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امسال حتما رتبه علمی خوزستان ارتقا می‌یابد.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود