Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@17:59:48 GMT

محافظت پلیس از محموله‌های «ماسک» طلای سفید

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۱۲۵

محافظت پلیس از محموله‌های «ماسک» طلای سفید

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- به دنبال رقابت های جهانی برای تهیه ماسک که امروزه «طلای سفید» نامیده می شود، این وسیله محافظتی به کالایی کمیاب تبدیل شده و عملیات تحویل آن در فرانسه با حضور نیروهای مسلح پلیس انجام می شود. تاریخ انتشار: 12:59 - 15 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۵۸۱ به گزارش گروه چندرسانه‌ای خبرگزاری میزان، به دنبال رقابت‌های جهانی برای تهیه ماسک که امروزه «طلای سفید» نامیده می‌شود، این وسیله محافظتی به کالایی کمیاب تبدیل شده و عملیات تحویل آن در فرانسه با حضور نیرو‌های مسلح پلیس انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نخست وزیر فرانسه مشکلات کشورش در تهیه ماسک را تایید کرد.

آمریکا برای تهیه ماسک در فرودگاه چین به پرداخت پول نقد مبادرت می‌کند. فرانسه نیز به تصاحب محموله‌ای که قرار بود به سوئد منتقل شود، متهم شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر ببینید: پرستاران اسپانیایی؛ قربانی کمبود امکانات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا تهیه ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، بنا بر این گزارش، پلیس فرانسه روز جمعه ۳۱ فروردین اطراف ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در آن مردی تهدید به منفجر کردن خود می‌کرد، محاصره کرده است. پلیس فرانسه اعلام کرد که در صحنه حضور دارند و از مردم خواسته است از نزدیک شدن به صحنه حادثه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / فرمانده‌کل ارتش: انفجار مربوط به تیراندازی پدافند به شئ مشکوکی بوده

همزمان با ترتیبات امنیتی در اطراف ساختمان کنسولگری ایران در پاریس پلیس فرانسه از توقف حرکت مترو و اتوبوس در ایستگاه های منتهی به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس خبر داده است.

برخی منابع خبری همچون دیلی میل مدعی شده‌اند که این فرد به همراه چند ماده انفجاری در ساختمان کنسولگری ایران حضور دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1227667 برچسب‌ها فرانسه

دیگر خبرها

  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • (ویدئو) عامل تهدید سفارت ایران در پاریس بازداشت شد
  • پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم
  • (ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند