Web Analytics Made Easy - Statcounter

طلاب و روحانیون گروه جهادی شهید میثمی یاسوج این روزها لحظه‌ای سنگر مبارزه با ویروس کرونا را ترک نکردند.

 خبرگزاری فارس؛ نسیم راوند_ با شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد هر کسی به هر نحوی تلاش می‌کند در مبارزه با این ویروس منحوس حضور داشته باشد تا با همدلی و همراهی شکست کرونا را جشن بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهی تلاش می‌کنند تا با در خانه ماندن و گروهی هم با حضور در خط مقدم، مبارزه با کرونا را آغاز کردند و امید می‌رود خیلی زود تیتر همه اخبارهایمان پایان ویروس کرونا باشد.

اما در کنار کادر پزشکی و درمانی که پیش‌قراول مبارزه با کرونا هستند، در کنار سپاه عزیز و همیشه در صحنه، نیروهای خدوم و بی‌ادعای شهرداری و جوانان و مردم خودجوش روحانیون هم میدان جهاد را سنگر مبارزه با کرونا می‌دانند و لحظه‌ای این سنگر و میدان جهاد را ترک نمی‌کنند.

گروه‌های جهادی استان یا اینکه کار خرید مردم را انجام می‌دهند یا اقدام به تهیه ابمیوه‌های طبیعی برای کادر درمان و بیماران شهید جلیل می‌کنند یا شبانه‌روزی به ضدعفونی و پاکسازی معابر می‌پردازند.

 

طلاب و روحانیون گروه جهادی شهید میثمی وابسته به حوزه علمیه حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) شبانه‌روزی برای مبارزه با کرونا تلاش می‌کنند و پا به پای کادر درمان و تیم پزشکی به جلو می‌روند.

روحانیون شب‌ها با جعبه‌هایی که به پشت دارند در حال ضدعفونی هستند، آنها صبح‌ها در ایست و بازرسی‌ها و ایستگاه‌های غربالگری وضعیت سلامت مردم را چک می‌کنند.

اماده‌سازی نقاهتگاه بیماران کرونایی دیگر وظیفه و رسالتی است که بر دوش روحانیون است.

روحانیون علاوه بر این کارها، غسل و خاکسپاری فوت شدگان ناشی از کرونا را به عهده دارند، درگذشتگانی که خانواده‌هایشان جرات نزدیک شدن به آنها را ندارند اما طلبه‌ها در این شرایط سخت از جان خود و خانواده‌هایشان می‌گذرند و اینجا هم خدمت می‌کنند.

 

 

روحانیون این گروه جهادی از دیدن خانواده‌هایشان هم محروم هستند و علی‌رغم اینکه دلشان برای خانواده و بچه‌هایشان تنگ شده اما سلامت مردم را واجب‌تر از بودن در کنار زن و فرزندانشان می‌دانند.

طلاب و روحانیون این قشر بی‌ادعا و همیشه‌ پای کاری که دشمن از بدو انقلاب تاکنون تلاش کرده میان آنها و مردم تفرقه انداخته و فاصله ایجاد کند اما آنها هیچ‌گاه خود را از مردم جدا ندانسته و در کنارشان حرکت کرده‌اند.

این روزهای سخت تا دلمان بخواهد از این بی‌ادعاها از این انسان‌هایی که سنگر مبارزه را خالی نمی‌کنند پیدا می‌کنیم آتش به اختیارهایی که همیشه آماده خدمت هستند.

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خط مقدم مبارزه با کرونا طلاب و روحانیون مبارزه با کرونا گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • ضرورت گفتمان‌سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • مطالبه مردم برای کاهش معضلات مربوط به حوزه حجاب یک خواست عمومی است
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • ایجاد گروه جدید برای تذکر حجاب در خیابان‌ها | فرمانده سپاه تهران از ورودی جدی «سفیران مهر» گفت
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب