Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@07:43:47 GMT

۱۶ هزار نفر غربالگری کووید ۱۹ شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۴۱۸

۱۶ هزار نفر غربالگری کووید ۱۹ شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین ؛ منیره سجادی، مسؤول واحد گسترش مرکز بهداشت شهید بلندیان گفت : در شهرستان قزوین ، بیش از ۱۶۰۰۰ تن توسط رابطان سلامت، غربالگری کووید ۱۹ شده اند.
وی اظهار کرد در مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت تعداد ۱۲ داوطلب سلامت و داوطبان متخصص مرد، آموزش های لازم دریافت کرده اند و از روز اول فروردین ۹۹، بیش از ۱۶ هزار و ۳۸۶ تن در مجموعه مرکز بهداشت شهرستان قزوین توسط داوطلبان سلامت مورد غربالگری و بیماریابی تلفنی کرونا ویروس قرار گرفتند و شش هزار و ۶۴۰ تن، غربالگری با ثبت در سامانه "سیب"  توسط رابطان سلامت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سجادی، در ادامه از کمک مالی ۱۰ میلیون ریالی توسط داوطلبان سلامت این شهرستان خبر داد و افزود: این کمک مالی، صرف خرید تجهیزات حفاظت شخصی، مانند: ماسک، دستکش  و ضدعفونی کننده دست، برای افراد نیازمند شد.

46

کد خبر 1372147

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مُهر نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان مهر پیش از ظهر یکشنبه در آئین نواخته شدن زنگ سلامت در این شهرستان از سلامتی و امنیت به عنوان دو نیاز اساسی انسان نام برد و گفت: در آموزه‌های دینی به موضوع سلامتی، بسیار تأکید شده تا خود فرد از بدو تولد تا پایان عمر، به این مهم توجه ویژه داشته باشد و از اصول سلامتی غافل نشود.

حمزه محمدی در ادامه با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران، امنیت امروز را مدیون دلاوری‌های این دریادلان خواند و افزود: بی شک نعمت سلامتی در کنار داشتن امنیت در سطوح مختلف موهبتی است که مسؤولان کشور در برقراری آن بی وقفه تلاش می‌کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهر نیز گفت: نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس از اهمیت جایگاه ویژه نظام سلامت در جامعه حکایت دارد.

هادی اکبری با اشاره به شعار هفته سلامت «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» افزود: اصل خودمراقبتی بی شک کمک شایانی به ارتقای شاخص‌های بهداشتی شهرستان به ویژه شاخص‌های بیماری‌های شایع غیر واگیر نظیر دیابت، فشار خون و سرطان خواهد کرد که شما دانش آموزان به عنوان مروجین سلامت، با رعایت سبک زندگی سالم، به اشاعه سلامتی در مدرسه و خانواده‌های خود کمک می‌کنید.

در حاشیه این آئین، ضمن برگزاری اختتامیه سفیران سلامت دانش آموزی، با اهدای لوح یادبود از سفیران تقدیر شد و در پایان مسؤولان از ایستگاه غذای سالم دانش آموزان بازدید کردند.

گفتنی است در این برنامه، فرماندار و معاون فرمانداری، مدیران دادگستری، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان بهداشت و درمان و آموزش و پرورش حضور داشتند.

کد خبر 6084300

دیگر خبرها

  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • مهمترین عامل مرگ و میر افراد بالای ۵۰ سال
  • همایش سلامتی را قدم بزن در زارچ
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • بی تحرکی، سلامت نوجوانان تیران را تهدید می‌کند
  • زنگ سلامت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مُهر نواخته شد
  • اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ
  • تزریق واکسن هپاتیت سی در سال جاری/ آغاز غربالگری یکی از سرطان‌ها به زودی
  • ۴۱ درصد مرگ و میر در قزوین ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی
  • سقوط آزاد نرخ باروری متوقف شد/ آغاز غربالگری SMA از امسال