Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:37:45 GMT

تکذیب یک شایعه؛ گلر سابق بارسا در ICU نیست!

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۵۵۹

همسر رشتو رچبر گلر سابق و ترکیه ای تیم بارسلونا، انتقال او به قسمت مراقبت های ویژه در بیمارستان به خاطر ابتلا به کرونا را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که خبرهای ناامیدکننده درباره رشتو رچبر به گوش می‌رسید اما حالا پیگیری های چند رسانه ترک نشان می‌دهد که او همچنان در بخش عادی بستری است و به ICU منتقل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر او در این باره گفت: از حمایت بی پایان مردم ترکیه تشکر می‌کنم، ما امیدوار هستیم رشتو هرچه زودتر درمان شود و باید اعلام کنم که او به بخش ICU منتقل نشده است.

 

همچنین متخصص بیماری های ریوی در بیمارستانی که رشتو در آن بستری است گفت: وضعیت بیمار ما از نظر تنگی نفس و عفونت ریوی روز به روز بهترمی‌شود. یک وبسایت نیز خبر داده که او تا یک هفته آینده مرخص می‌شود و مشکل خاصی دروازه بان سابق بارسلونا را تهدید نمی‌کند.

 

 

رشتو رچبر دروازه بان اسطوره ای فوتبال ترکیه قرنطینه 14 روزه را رعایت نکرد و سفری خارج از کشور ترکیه داشت و پس از آن مشخص شد که به ویروس کرونا مبتلا شده است.

بارسلونا ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر