Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@05:15:51 GMT

تماس‌های مسوولان و علما با رییس مجلس

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۶۳۲

تماس‌های مسوولان و علما با رییس مجلس

در پی ابتلای رییس مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا، مقامات لشکری، کشوری و علمای کشور در پیام‌های جداگانه‌ای برای بهبودی او دعا کردند.

به گزارش گروه سیاسی برنا، حجت الاسلام والمسلمین رییسی، رییس قوه قضاییه، آیت الله امامی کاشانی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، آیت الله کریمی جهرمی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تماس‌های تلفنی جداگانه با رییس مجلس شورای اسلامی برای بهبودی و سلامت کامل وی دعا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، سعید نمکی، فرهاد دژپسند و  بهرام سرمست،  وزرای بهداشت، امور اقتصادی و دارایی و استاندار قم، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از فضلا، علما و مدرسین حوزه‌های علمیه و جمعی از شخصیت‌ها و مسئولان در بخش های مختلف کشور ‌در تماس‌های جداگانه،  بهبودی کامل و  هر چه سریعتر علی لاریجانی را از خداوند مسالت کردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، به دنبال بروز برخی علائم، از رییس مجلس شورای اسلامی آزمایش کرونا به عمل آمد و با توجه به نتیجه مثبت آن  ایشان در حال حاضر در قرنطینه و تحت درمان هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی لاریجانی کرونا گرفت مجلس شورای اسلامی رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم تقریباً هزینه‌های درمانی خود را از جیب پرداخت می‌کنند

به گزارش «نماینده»، فاطمه محمد بیگی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 2 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تبریک عرض می‌کنیم تحقق وعده صادق الهی را در قالب عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی که موجبات خوشحالی خانواده شهدا و اقشار عالم و مردم مظلوم غزه گردید.

وی در ادامه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب را تبریک و ادامه داد: امروز طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی توسط آرای قاطع نمایندگان مجلس به تصویب رسید که انشاالله موجبات بازدارندگی دفاعی و پیشرفت صنایع ما در عرصه دفاعی شود و مرجعیت علمی و فناوری منطقه را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

محمد بیگی تاکیدکرد: آنچه امروز در کنار حفظ امنیت و حفظ مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران و دفاع از جغرافیای اسلام بر ما واجب است، تامین مسئله امنیت غذایی، بحث‌های معیشتی مردم و توجه به حقوق کارگران و بازنشستگان است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنان شرایط کارگران را بغرنج می‌بینیم. شورای عالی کار نتوانسته وظایف اصلی خود را انجام دهد لذا از وزیر محترم می‌خواهم در عمل به اجرای قوانین حوزه کار و کارگر وعده‌های خود را محقق کند.

محمد بیگی در ادامه در رابطه با کمبود دارو در کشور اظهار کرد: با حذف ارز ترجیحی قرار بود مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی جبران شود اما ما در حال حاضر شاهد این هستیم که بیش از ۶۵ درصد هزینه سلامت توسط مردم و از جیب مردم پرداخت می‌شود. استنکاف دستگاه ها از پرداخت حق بیمه ها، عدم همکاری سازمان‌های بیمه‌گر و عدم پرداخت بانکی و مبالغ ارزی متاسفانه در کنار شبکه بانکی دارو شرایطی را ایجاد کرده که ما به زودی شاهد شرایط بغرنج دارویی در کشور خواهیم بود در حالی که ما توان تولید بیش از ۹۷ درصد دارو در کشور را داریم و الحمدالله نسبت به سال گذشته تولید دارو هم افزایش پیدا کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جا دارد دولت محترم سهم هزینه سلامت را در جی دی پی افزایش دهد. ما در دهه ۸۰ و ۹۰ بالای ۸ درصد از جی دی پی را از حوزه سلامت داشتیم، چه شده که این رقم به نصف کاهش پیدا کرده لذا مردم تقریباً هزینه‌های درمان خود را از جیب پرداخت می‌کنند و همچنین همکاران عزیز ما در حوزه سلامت عملاً در حوزه واقعی‌سازی تعرفه‌ها با ناکامی مواجه هستند و این باعث خروج پزشکان از کشور شده است و مردم ما در جای جای کشور نمی‌توانند از پزشک بهره‌مند شوند چرا در شهر قزوین باید کمبود پزشک مشاهده شود همچنین چرا باید در کوهستان‌های البرز شاهد کمبود پزشک باشیم.

دیگر خبرها

  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • مردم تقریباً هزینه‌های درمانی خود را از جیب پرداخت می‌کنند