Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در پیامی به هجمه اخیر سرکرده‌های دولت آمریکا علیه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) واکنش نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حماسه‌ای از خدمات انقلاب در رفع بحران و محرومیت زدایی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هجمه نابخردانه آمریکا به این ستاد، نشان از قدرت بالای خدمات این ستاد به مردم عزیز ایران و ضعف آمریکا در مدیریت بحران‌های پیش آمده در این کشور به ویژه مبارزه با بیماری ویروس کرونا است.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و نمایشگر ضعف و ناتوانی کشورهای مدعیِ خدمت به مردم به ویژه آمریکا است.

وی افزود: آمریکا به جهت ضعف در عرصه مدیریت بیماری ویروس کرونا می‌کوشد تا ضعف خود را پنهان کند و مانند همیشه نهادهای انقلابی و خدمتگزار در ایران را تضعیف کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: سران تروریست‌پرور آمریکا که مسئول ترور سردار سلیمانی و جمعی از خدمتگزاران مردم هستند می‌خواهند با عملیات تروریستی فرهنگی، نهادهای خدمتگزار به مردم را تضعیف کنند و لکن همیشه حق پیروز است چنانکه مکتب سلیمانی همواره پیروز است.

کد خبر 4891193

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا بوشهر سردار سلیمانی امام جمعه بوشهر ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سیلاب فاصله گذاری اجتماعی طرح غربالگری گرگان شهرکرد سال جهش تولید بارش باران روز طبیعت ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است

به گزارش «نماینده»، علیرضا سلیمی در واکنش به انهدام ریزپرنده‌های ناشناس در استان اصفهان از سوی پدافند هوایی کشورمان گفت: دشمن صهیونیستی باید بداند هر اقدامی انجام دهد پاسخ بعدی جمهوری اسلامی کوبنده و بسیار سخت خواهد بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با یادآوری این مطلب که پیش از این نیز شاهد برخی ریزپرنده های نفوذی در کشور بوده ایم که با واکنش جدی جمهوری اسلامی مواجه شده و توفیقی در عملیات خود پیدا نکرده بودند، گفت: از آسمان کشور با دقت حفاظت می شود و پدافند هوایی کشورمان با رصد دقیق هر نوع پرواز مشکوکی به سرعت نسبت به آن واکنش نشان می دهد.

وی در ادامه درباره برخی اخبار کذب که از سوی رسانه‌های غربی درباره مورد هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی در خاک ایران منتشر می شود، اذعان کرد: رسانه های غربی با انتشار این اخبار به دنبال ایجاد جنگ روانی میان مردم هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به هوشیاری و هوشمندی مردم در دریافت اخبار، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک خورده اسرائیل از عملیات «وعده صادق» است تا از این رو با تحرکات این چنین و جنگ رسانه ای تلاش دارد چهره در هم شکسته خود و هم پیمانانش را ترمیم کند.

دیگر خبرها

  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟ /واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به شناسایی ریزپرنده ها در آسمان اصفهان
  • آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • امیرعبداللهیان: بعد و قبل از عملیات وعده صادق علیه اسرائیل به آمریکایی‌ها پیام دادیم؛ گفتیم به دنبال توسعه تنش نیستیم
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران