Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پیروز حناچی درباره تهاتر و بدهی های شهرداری تهران به مصوبه واگذاری دو مجموعه "شهرآفتاب" و "شهروند" در ازای بدهی‌های شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: مجموعه‌ای مثل شهروند "برند" بسیار با ارزشی است، در حقیقت شهروند دو شخصیت دارد یکی نام و آوازه آن و کنترل کیفیتی که برای عرضه محصولات انجام می‌شود و دیگری دارایی های سرمایه ای این مجموعه است که در تلاش هستیم این واگذاری انجام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران در ادامه تصریح کرد: درحقیقت تهاتر عملکرد غیرنقد شهرداری است؛ اما کاری که ما در این دوره انجام دادیم این بود که با مزایده کار را پیش ببریم. یعنی املاک را با بالاترین قیمت و یا قیمت واقعی واگذار کنیم؛ در حالی که در گذشته این طور نبوده است.
وی افزود: در این دوره اقدام خوبی انجام شد که تعداد زیادی از پیمانکاران خرد که زیر ۳۰۰ میلیون از شهرداری طلب داشتند تسویه حساب شدند و این کار با همکاری یکی از بانکها انجام شد. قطعا این کار ایده آل نبود؛ اما این پیمانکاران به طلب خود رسیدند. قطعا بدهی شهرداری تهران زیر ۵۰ هزار میلیارد تومان نیست و بخشی از آن بدهی بانکی است که افزایش بهره نیز شامل حال آن می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شهردار تهران شهرداری شهرداری تهران املاک پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: موضوع شهرداری در حوزه انتخابات موضوع پشتیبانی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و توان شهرداری، هم در دور اول انتخابات پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم این کار را انجام خواهیم داد.

شهردار تهران ادامه داد: ظرفیت شهرداری را برای یک حضور فعال در دور اول انتخابات به کار گرفتیم که در دور دوم هم این اتفاق خواهد افتاد.

زاکانی همچنین با بیان اینکه واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود، گفت: موضوع ساخت واگن‌ها در چین و واردات آن عملا طی ۴ سال کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود
  • تاکید شهردار شیراز بر اقدام عاجل برای صیانت از باغات شهری