Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: باتوجه به اینکه فردا ۱۶ فروردین ماه تعطیلات خاتمه پیدا می‌کند،محدودیت تردد همچنان بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت.

اخبار اجتماعی - او گفت: با توجه به تصمیمات شورای ترافیک شهر تهران، طرح ترافیک به جای ساعت ۶:۳۰ صبح از ساعت ۸ صبح آغاز و خاتمه آن به جای ساعت ۱۹ ساعت ۱۷ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهماندار بیان کرد: به همین خاطر ما طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا را از فردا ۱۶ فروردین ماه با این تغییرات اجرا خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در هنگام اجرا طرح این ظرفیت وجود دارد که اگر افراد کار ضروری داشتند، بتوانند به سایت تهران من مراجعه کنند و با اخذ مجوز به این محدوده‌ها وارد شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا طرح ترافیک آلودگی هوا پلیس راهور آلودگی هوا ترافیک رئیس پلیس راهور شهر تهران طرح ترافيک طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود

مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین املاکی ساعت ۱۵ پنجشنبه ۹ فروردین ماه در مسجد جامع شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

سردار رشید اسلام شهید حسین املاکی متولد ۳ بهمن ماه ۱۳۴۰ در روستای کولاک محله شهرستان لنگرود، از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که ۹ فروردین ماه ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ بر روی ارتفاعات بانی بنوک عراق به درجه رفیع شهادت رسید.

مقام معظم رهبری در جمع مردم گیلان در ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۸۰ درباره شهید حسین املاکی فرمود: "شهید املاکی شما؛ جانشین لشکر گیلان که توی میدان جنگ شیمیایی زدند و خودش هم آنجا در معرض شیمیایی بود. بسیجی بغل دستش ماسک نداشت، شهید املاکی ماسک خودش را برداشت بست به‌صورت بسیجی همراهش! قهرمان یعنی این! 

البته هر دو شهید شدند. هم املاکی شهید شد و هم آن بسیجی شهید شد، اما این قهرمانی ماند اینها که از بین نمی‌روند. زنده اند، هم پیش خدا زنده اند، هم در دل ما زنده‌اند و هم در فضای زندگی و ذهنیت ما زنده اند".

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • هوای تهران قابل قبول شد
  • تغییر در ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟
  • تغییر ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان 
  • تغییرساعت کار ادارات کرمان از فردا
  • کارمندها بخوانند؛ ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟
  • ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد