Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:50:25 GMT

۲۷ هزار بسته بهداشتی بین مردم فریدونکنار توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۷۹۹

۲۷ هزار بسته بهداشتی بین مردم فریدونکنار توزیع شد

سرهنگ محمد برمر روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود : این بسته ها شامل ماسک ، محلول ضدعفونی کننده استاندارد و دستکش است که به صورت خانه به خانه درب منازل تحویل می شود.

وی گفت از ابتدای شیوع این ویروس ۱۵۴ خیاط بسیجی اقدام به تولید ماسک و لباس کردند و در این مدت بیش از ۶۶ هزار ماسک و ۷۳۹ گان دوختند که در اختیار  بیمارستان و شبکه بهداشت شهرستان فریدونکنار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی همچنین از تهیه و توزیع ۷۶۰ بسته کمک معیشتی در محله های کم برخوردار فریدونکنار خبر داد و افزود: این بسته ها با کمک خیرین شهرستان  شامل اقلام ضروری به ارزش ۱۵۸ میلیون تومان تهیه شد و بین نیازمندان پخش گردید.

 ۹۰ درصد مردم شهرستان فریدونکنار غربالگری سلامت شدند

فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و با دستور ستاد استانی مقابله با ویروس مبنی بر غربالگری عمومی تاکنون بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان فریدونکنار غربالگری شدند. 

وی با اشاره به اینکه فریدونکنار حدود ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد ، افزود: تاکنون ۵۸ هزار و ۵۲۱ نفر از مردم شهرستان فریدونکنار با همکاری بسیج شهرستان غربالگری سلامت در مقابل با ویروس کرونا شدند. 

وی  به شیوه غربالگری نیز اشاره کرد و گفت: ابتدا با تماس تلفنی به منازل تمامی افراد خانواده به نوبت غربالگری می شوند تا علائم اولیه مشخص شود. 

سرهنگ برمر افزود: در صورت وجود علائم ویروس کرونا در افراد با همکاری شبکه بهداشت و مراکز درمانی تیم های پزشکی به محل زندگی افراد مشکوک اعزام تا اقدامات لازم انجام شود.  

وی به باقی افرادی که غربالگری نشدن نیز اشاره کرد و گفت : تیم های درمانی و بسیجی در حال تماس با این افراد هستند و تا چند روز آینده تمامی مردم فریدونکنار غربالگری خواهند شد.  

از شیوع ویروس کرونا در مازندران، فریدونکنار یکی از شهرهای درگیر با این مساله بوده است که خوشبختانه  با اقدام های پیشگیرانه و رعایت بهداشت عمومی در حال حاضر تنها ۲۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان امام خمینی  ( ره ) این شهرستان که مرکز پذیرش بیماران کرونایی شهرستان های بابلسر و فریدونکنار است بستری می باشند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا مازندران فریدونکنار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا مازندران فریدونکنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا مازندران فریدونکنار شهرستان فریدونکنار ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد

دکتر فریدرضا صحی‌زاده روز یکشنبه با بیان اینکه نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی واماکن عمومی نقش بسزایی در افزایش شاخص‌های بهداشتی و حفظ سلامت غذایی زائران ومجاوران دارد، گفت: طرح تشدید سلامت نوروزی از ۱۵ اسفندماه سال گذشته با فعالیت و نظارت دقیق کارشناسان سلامت محیط و کار مرکز بهداشت ثامن مشهد آغاز شد و تا ۲۵ فروردین امسال ادامه یافت.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از هشت هزار بازدید نظارتی از اماکن عمومی و تهیه وتوزیع مواد غذایی و غیره در مناطق زیر پوشش مرکز بهداشت ثامن مشهد انجام شده است.

رییس مرکز بهداشت ثامن مشهد گفت اظهار کرد: در این بازدیدها، سه هزار و ۲۵۹ اخطاریه بهداشتی به متصدیان این مراکز برای رفع نواقص صادر شد.

صحی‌زاده با بیان اینکه در این مدت بیش از هشت تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی کشف و ضبط و نابود شد، افزود: همچنین در این بازدید ۵۰۰ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی انجام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • معدوم‌سازی ۳ تن مواد غذایی در زبرخان
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد