Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد سرخوش اظهار کرد: حجم آب دریاچه ارومیه به ۴.۴۴ میلیارد مترمکعب افزایش یافته است که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته ۲.۹۹ میلیارد مترمکعب بود.

او با بیان اینکه حجم آب دریاچه ارومیه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۱.۴۵ میلیارد مترمکعب افزایش یافته است، تصریح کرد: حداکثر تراز مشاهده شده دریاچه ارومیه ۳۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۷ است.

مدیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه از افزایش تراز سطح آب دریاچه ارومیه خبر داد و افزود: تراز سطح آب دریاچه ارومیه ۱۲۷۱.۶۴ متر است که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۲۷۱.۱۴ متر بود.

سرخوش وسعت دریاچه ارومیه را ۳۰۵۵.۲۹ کیلومتر اعلام کرد و گفت: این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۶۹۷.۴۴ کیلومتر مربع بود.

منبع:فارس

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دریاچه ارومیه تراز دریاچه ارومیه مدت زمان مشابه سال گذشته آب دریاچه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶ درصدی مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت:۳۱۲۶۲۳۱ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش داشته است.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در طرح سلامت نوروزی از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا هشتم فروردین اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها برابر با سه میلیون و ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۶ درصدی این آمار هستیم.

وی افزود: در طول این مدت، ۵۴۸ هزار و ۳۴۸ نفر بستری شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۰ درصد افزایش داشته است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: تعداد اعمال جراحی انجام شده در بازه زمانی مذکور برابر با ۱۳۱ هزار و ۲۴۳ مورد بوده و بیانگر افزایش ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

یکتاپرست ادامه داد: مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی در این بازه زمانی برابر با ۲۱۲ هزار و ۷۷۳ مورد بوده که نسبت به سال گذشته ۴ درصد کاهش دارد.

وی با اشاره به افزایش ۶۷ درصدی مواد غذایی‌های معدوم شده و افزایش ۲۹ درصدی مراکز پلمب شده گفت: در طول این مدت، ۱۳۱ بیمار و مصدوم توسط اورژانس هوایی انتقال داده شده که بیانگر افزایش ۷ درصدی نسبت به سال گذشته است.

کد خبر 740018

دیگر خبرها

  • کاهش ۶ درصدی مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها
  • تراز دریاچه ارومیه ۵۰ سانتیمتر افزایش یافته است
  • افزایش ۵۰ سانتیمتری تراز دریاچه ارومیه
  • افزایش ۱.۶ میلیارد متر مکعبی حجم آب دریاچه ارومیه
  • حجم آب دریاچه ارومیه ۱.۶ میلیارد متر مکعب افزایش پیدا کرد
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • مرحله دوم رهاسازی آب از سد مهاباد به دریاچه ارومیه
  • مرحله دوم رهاسازی آب از سد مخزنی مهاباد به پیکره دریاچه ارومیه آغاز شد
  • آغاز رهاسازی آب یک سد بزرگ به سمت دریاچه ارومیه
  • آغاز مرحله دوم رهاسازی آب از سد مهاباد به دریاچه ارومیه