Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@01:54:52 GMT

دستگیری‌ عامل کلاهبرداری به بهانه کمک به بیماران کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۸۴۴

دستگیری‌ عامل کلاهبرداری به بهانه کمک به بیماران کرونایی

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری‌ عامل کلاهبرداری به بهانه کمک به بیماران کرونایی در شهرستان خدابنده خبر داد.

 محسن غنیمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از شناسایی و دستگیری شخصی که با راه‌انداری کانال تلگرامی تحت عنوان پویش مردمی، اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد و اظهار کرد: این شخص از احساسات مردمی سوءاستفاده و اقدام به جمع‌آوری کمک کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده افزود: این متهم با سوءاستفاده از عواطف و احساسات مردمی با درج شماره حساب به بهانه کمک به بیماران کرونایی و تهیه لوازم بهداشتی با تبلیغات گسترده در فضای مجازی از عموم مردم کلاهبرداری می‌کرد.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید به شماره حساب‌های اعلام شده از سوی افراد غریبه و غیررسمی اعتماد کرد، گفت:  لازم است شهروندان حتماً کمک‌های خود را از طریق شماره حساب‌هایی که از سوی رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی و معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود، واریز کنند.

غنیتمی همنین از مردم خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را  از طریق 110 یا سایت پلیس فتا به آدرس https://www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: فضای مجازی به جدیت توسط پلیس فتا رصد شده و قطعا تخلفات در این حوزه نیز رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری فضای مجازی بیماران شهرستان خدابنده پلیس رصد شهرستان خدابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: طرح امنیت محله محور به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها با تشکیل اکیپی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در حوزه استحفاظی به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۱۴ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۱۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خدابنده ادامه داد: دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره اماکن عمومی، ۲ فقره سرقت منزل، یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی مسروقه از نتایج اجرای این طرح بود.


سرهنگ غنیمتی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی، گفت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • افزایش کلاهبرداری مالی و برداشت از حساب شهروندان مهرانی
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام