Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:32:08 GMT

چرخه تولید و زندگی جامعه مورد غفلت واقع نشود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۸۵۲

حسین خوش اقبال روز جمعه در ارتباط ودیو کنفرانس با فرمانداران استان با بیان اینکه در حال رسیدن به مرحله مدیریت ویروس کرونا در استان هستیم اظهار داشت: لازم است تا رسیدن به مرحله کنترل اجازه اختلال بیش از حد به چرخه زندگی مردم و همچنین تولید و اقتصاد کشور را ندهیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دولت برنامه‌های متعددی را برای جبران بخشی از خسارت‌های اقتصادی و معیشتی شیوع ویروس کرونا اتحاذ کرده که فرمانداران باید بر اساس دستورالعمل‌ها پیشنهادات خود در این راستا را هرچه سریعتر به استانداری ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش اقبال گفت: همچنین در لازم است در پیشنهادات خود در راستای نقاط قوت  و ضعف طرح فاصله گذاری اجتماعی را نیز مورد توجه قرار دهند.

معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی استانداری کردستان یادآور شد: ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی اهداف و برنامه‌های خود برای مهار این ویروس را براساس همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادها برنامه ریزی کرده و لازم است فرمانداران هرکدام از دستگاه‌ها و نهادهایی که همراه برنامه های ستادهای ملی و استانی نیستند را برای پاسخگویی به استانداری معرفی کنند.

وی همچنین از همراهی اصحاب رسانه استان در خصوص تشویق مردم برای خانه ماندن و فرهنگ سازی رفتارهای اجتماعی قدردانی کرد و اظهار داشت: انتظار می‌رود به عنوان بازوی اطلاع رسانی فعالیت‌های خود در این خصوص را تداوم ببخشند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون علاوه بر کشورهای جنوب شرق آسیا، خاورمیانه، اروپا، قاره های آفریقا، اروپا و اقیانوسیه را هم تحت تاثیر قرار داده است.

ایران نیز از  ویروس کرونا در امان نماند و نخستین مورد بیماری ۳۰ بهمن ماه در قم شناسایی شد.

کرونا، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه های انتقال آن عطسه و سرفه و دست دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می کنند علاوه بر پرهیز از دست دادن و روبوسی و عدم حضور در مراکز عمومی، به هنگام عطسه حتما جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری کردستان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری کردستان ویروس کرونا استانداری کردستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از بخش خصوصی ضربه سنگینی به اقتصاد وارد می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: غفلت از ظرفیت‌های پارلمان بخش خصوصی و سنگ‌اندازی در مسیر این بخش عملا ضربه مستقیم و سنگینی به بدنه اقتصادی استان هرمزگان وارد می‌سازد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان، اظهار کرد: وفاق و تعهد حاکم بر اتاق بازرگانی هرمزگان مثال‌زدنی است که نشان‌دهنده همدلی و شناخت ظرفیت‌های هرمزگان اعضاست.

وی افزود: دنیا با مبحث بخش خصوصی و تاثیرات آن در اقتصاد و روان‌سازی امور به خوبی آشناست و وقت آن است که مسوولان و دولتمردان نیز نسبت به واگذاری امور به بخش خصوصی و پررنگ نمودن نقش فعالان اقتصادی در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی همت گمارند.

عبادی‌زاده تصریح کرد: غفلت از ظرفیت‌های پارلمان بخش خصوصی و سنگ‌اندازی در مسیر این بخش عملا ضربه مستقیم و سنگینی به بدنه اقتصادی استان هرمزگان وارد می‌سازد و امید می رود امسال با توجه به شعار مقام معظم رهبری بتوانیم در تقویت هر چه بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم. 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سیاست‌گذاری اقتصادی باید مبتنی بر دو مؤلفه تولید برای کشور و تولید برای صادرات باشد. 

عبادی‌زاده افزود: تولید برای بازارهای جهانی با تولید برای تأمین نیاز داخلی، بسیار متفاوت است و اگر در حوزه صادرات دچار چالش می‌شویم به‌واسطه این است که رویکرد تولید معطوف به داخل کشور است که برای حل این چالش‌ها باید تولیدکنندگان با رویکرد صادرات وارد میدان شوند.

عبادی‌زاده گفت: استان هرمزگان با دارا بودن ظرفیت‌های بالا و متنوع، نقش مهمی را در معادلات اقتصادی ایفا می‌کند. 

در پایان این دیدار هر یک از اعضای هیئت نمایندگان به ارائه نظرات خود در خصوص تقویت جایگاه بخش خصوصی و روانسازی امور برای فعالان اقتصادی پرداختند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی استان قزوین
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی
  • ستاد سهام؛ ابتکار یزد برای تحقق شعار سال /برنامه‌ریزی برای جهش تولید با مشارکت مردم در یزد
  • غفلت از بخش خصوصی ضربه سنگینی به اقتصاد وارد می‌کند