Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@08:29:01 GMT

در خانه بمانیم کتاب بخوانیم

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۸۵۹

در خانه بمانیم کتاب بخوانیم

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان "در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم" خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، افشین تحفه‌گر گفت: بهار امسال به دلیل تلاش همگانی برای شکست و مهار کرونا، "بهار همدلی" لقب گرفته و از آنجا که در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری به حالت تعلیق درآمده است، معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی فعالیت‌های فرهنگی را در قالب پویش‌های مجازی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: در این راستا به خاطر ترویج فرهنگ کتابخوانی و حمایت از صنعت نشر خراسان رضوی، این معاونت اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان "در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم" نموده است. وی ادامه داد: پویش "در خانه بمانیم" مورد حمایت اصحاب فرهنگ، ادب و رسانه این استان است و بر این اساس مسابقه یاد شده به صورت مجازی برگزار شده و ارسال آثار نیز بدون خروج از خانه به صورت مجازی خواهد بود. تحفه‌گر گفت: این مسابقه به صورت استانی و در ۲ بخش خوانش کتاب و مسابقه کتابخوانی برگزار شده و به خاطر ارادت به امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، هشت جایزه ۱۵۰ هزار تومانی به برگزیدگان اهدا می‌شود. وی افزود: شرکت در این مسابقه برای همه مردم آزاد است و هر فرد می‌تواند سه اثر در هر بخش ارسال کند ولی یک اثر در هر بخش در مسابقه شرکت داده خواهد شد. وی ادامه داد: در ابتدای هر هفته نیز پنج کتاب در دو سایت https://taaghche.com و  ketabchin.com  معرفی می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند فایل کتاب را از بین پنج کتاب معرفی شده در هر بخش انتخاب کنند. معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مهلت ارسال آثار مربوط به بخش خوانش کتاب و ارسال پاسخنامه مسابقه کتابخوانی تا چهارشنبه هر هفته است و در بخش خوانش کتاب باید فیلم کوتاه خوانش کتاب، با حداکثر زمان ۵۶ ثانیه با رعایت شئونات اسلامی تهیه و ارسال شود. وی افزود: سوالات مربوط به بخش کتابخوانی یکشنبه هر هفته در کانال واتساپی به نشانی https://chat.whatsapp.com/CZ۳dEDRhX۴uKGSfxDT۲Dfp به اشتراک گذاشته خواهد شد و پاسخنامه تکمیل شده باید به شماره  ۰۹۳۳۹۲۷۲۷۰۵ در واتساپ ارسال شود. وی ادامه داد: برندگان مسابقه جمعه هر هفته در پیج ایسنتاگرام به نشانی ghrar _aramesh @ ، معرفی شده و جوایز به صورت آنلاین به حساب برندگان واریز خواهد شد. تحفه‌گر گفت: اولین لیست کتاب‌های این مسابقه برای هفته آینده شامل "کافه داش آقا" نشر سپیده باوران، "شهربانو" نشر ستاره‌ها، "رضاجان خوش آمدی" نشر به نشر و "حکمت‌های مهدوی" نشر به نشر است.  منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کتاب خانه بمانیم خراسان رضوی خوانش کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بخوانیم و بسازیم»؛ شعار نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

علی رمضانی، قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با انتشار پیام در فضای مجازی از تصویب شعار این دوره از نمایشگاه خبر داد.

براساس این پیام «بخوانیم و بسازیم» به‌عنوان شعار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شده است.

به گزارش ایبنا؛ پیش از این شعار «ربع قرن جهاد فرهنگی» به‌عنوان شعار بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «کتاب، چشمه جوشان دانایی» به عنوان شعار بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «بهشت دانایی در ضیافت کلمات» به عنوان شعار بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «خواندن، گفتگو با جهان» به‌عنوان شعار بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «فردا برای خواندن دیر است» به‌عنوان شعار بیست‌ونهمین نمایشگاه کتاب تهران، «یک کتاب بیشتر بخوانیم» به‌عنوان شعار سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «نه به کتاب نخواندن» به عنوان شعار سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «خواندن توانستن است» به عنوان شعار سی‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و «با کتاب سلامتیم» به عنوان شعار سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و «آینده خواندنی است» شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه انتخاب شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • «بخوانیم و بسازیم»؛ شعار نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم