Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:58:17 GMT

بارش پراکنده در استان تهران پیش‌بینی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۸۷۸

بارش پراکنده در استان تهران پیش‌بینی می‌شود

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی روز جمعه هواشناسی تهران، از عصر امروز افزایش ابر و وزش باد و در مناطق شمالی بارش پراکنده پیش بینی می شود، همچنین فردا  (شنبه)  از ساعات عصر تا اواخر شب افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق انتظار می رود.

همچنین وزش باد نسبتا شدید در روز شنبه و یکشنبه هفته آینده به ویژه در مناطق جنوبی استان دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، از روز دوشنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی دیگری به تدریج افزایش ابر و از دوشنبه شب تا اواخر هفته آینده بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود و در روز سه شنبه نیز کاهش محسوس دما بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

 بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه (۲۲ و ۱۱)، شنبه (۲۰ و۱۱ )،   یکشنبه ( ۱۹ و ۱۰) و دوشنبه (۲۲ و ۱۲) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ورامین با ۲۴ درجه و فیروزکوه با منفی یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها استانداری تهران بارش باران اداره کل هواشناسی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران بارش باران اداره کل هواشناسی استان تهران استانداری تهران بارش باران اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز بارش‌های پراکنده در استان  به ویژه مناطق جنوب غرب ادامه داردوبرای فردا نیز وزش باد، افزایش ابر پدیده غالب جوی است و در ارتفاعات جنوب استان بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست. 
 
مریم سلاجقه افزود::برای امروز و فردا کاهش محسوس دما در  استان و خطر سرمازدگی بیشتر در مناطق شمالی  به ویژه زرند و شهربابک پیش بینی شده و هواشناسی هشدار داده پایش باغها و حصار کشی شود. 
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته در لاله زارو سر بیژن بارش برف را داشته ایم و در لاله زار، بم، ریگان، رفسنجان، راین، شهداد، شهربابک، کرمان و کهنوج بارش باران داشته ایم که میلنده جیرفت با ۲۸ میلیمتر، ایستگاه جیرفت ۳۴ و انار۲۱ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

سلاجقه گفت: در مجموع بارندگی‌های دو روز اخیر در استان کرمان جبالبارز با ۸۸ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

کارشناس هواشناسی استان کرمان  افزود: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی در هفته پیش رو از فعالیت سامانه بارشی جدید در  استان خبرداد.

 

دیگر خبرها

  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها