Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از عملکرد پزشکان، کادردرمانی و وزرات بهداشت، گفت: اعمال محدودیت در ترددها دیرهنگام بود اما باید پ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ سیاسی نظرات - اخبار سیاسی -

 

 آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه وزارت بهداشت، پزشکان و کادر درمانی در مقابله همراه با نیروهای مسلح در خط مقدم هستند، گفت: علما، حوزه‌های علمیه همراه با مردم قدردان زحمات پزشکان و کاردرمانی هستند چرا که واقعاً مجاهدت‌های پزشکان ایرانی همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس برای جهانیان ثابت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: نیروهای مسلح، اعم از ارتش و سپاه و بسیج در همراهی با وزارت بهداشت و پزشکان اقدامات قابل‌تقدیری داشتند که قطعاً مردم این روزها و خدمات آنها را فراموش نخواهند کرد اما به نظر می‌رسد که در برخی موارد نهادهای تصمیم گیر نباید در تصمیم‌های مهم با تأخیر ورود می‌کردند.

 

آیت‌الله شبستری گفت: اعمال محدودیت در ترددها و تعطیلی مراکزی که فعالیت‌های جمعی داشت اقدام لازمی بود اما متأسفانه مقداری دیر انجام شد؛ به نظر می‌رسد بعد از تصمیم‌های اخیر شرایط مدیریت این بیماری بهتر شده است لذا انتظار می‌رود دولت محترم بنا به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و پزشکان تا عادی شدن شرایط در کشور، عجله‌ای در عادی کردن مراکز جمعی نداشته باشد چرا که این اقدام می‌تواند زحمات پزشکان و ستاد ملی مقابله با کرونا را از بین ببرد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه، در مقابله با کرونا تمام کشور در صحنه هستند و هیچ‌کس حق ندارد از این مهم برداشت سیاسی یا جناحی کند، گفت: امروز عزم ملی برای شکست دادن کرونا قابل‌مشاهده است و این عزم ملی باید با همبستگی بیشتر مسئولین و مردم قدرتمندتر شود. در شرایط کنونی که نیروهای جهادی و انقلابی نیز برای خدمت به مردم با تمام توان در میدان مبارزه با کرونا حضور دارند، شایسته است که مسئولین نیز در تصمیم‌گیری‌ها تمامی جوانب را برای تحقق شرایط لازم برای شکست کرونا در نظر داشته باشند.

انتهای پیام

R31462/P/S1/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، متن حکم به این شرح است:

جناب آقای حسین خیاط

با توجه به تجربیات توان و تعهد خدمتی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان تعیین می‌گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره گیری از ظرفیت‌ها استعداد و توان نیرو‌های متعهد دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله برای تحقق اهداف سازمانی و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: با توان حداقلی به مقابله با ظرفیت حداکثری اسرائیل رفتیم
  • خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • هوش مصنوعی چقدر در پزشکی قابل اعتماد است؟
  • امروز هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد
  • پیام آیت‌الله مکارم شیرازی درباره عملیات «وعده صادق»
  • تلاش برای تحقق سیاست های قوه قضاییه
  • دعوت آیت الله مکارم‌ شیرازی از مردم برای حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی