Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مظفر محمد خانی ظهر جمعه در پرسش و پاسخ با خبرنگاران از طریق فضای مجازی با بیان اینکه هلال احمر با همراهی ناجا و شبکه بهداشت و درمان در ۳۰ نقطه استان سمنان و به خصوص ورودی و خروجی شهرهای استان ایستگاه غربالگری و پایش سلامت برپا کرده است، ابراز کرد: از دهم اسفندماه تا دهم فروردین‌ماه ۹۹ بیش از ۳۱۲ هزار نفر و ۸۰۰ نفر در این ایستگاه‌ها تب سنجی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۳۴۴ نفر از افراد تب سنجی شده که دارای علائم مشکوک به کرونا بودند به پایگاه‌های درمانی اعزام شدند، ابراز کرد: یک هزار و ۴۵۹ داوطلب و نیروی انسانی جمعیت هلال احمر کار تب سنجی از مسافران و مردم را در ورودی و خروجی شهرهای استان انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه ٣٠ پایگاه غربالگری و تب سنجی مشغول به خدمت رسانی به مردم است، تاکید داشت: عدم شیوع بیشتر ویروس کرونا و انتقال آن، هدف ایجاد این پایگاه‌ها محسوب می‌شود.

محمدخانی بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۴ هزار و ۴۰۰ بروشور آموزشی در خصوص ویروس کرونا در پایگاه‌های غربالگری و تب‌سنجی بین مردم توزیع شده تا با خطرات و راه‌های انتقال و جلوگیری از ویروس کرونا آشنا شوند.

کد خبر 4890920

منبع: مهر

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی سمنان ویروس کرونا هلال احمر استان سمنان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سیلاب فاصله گذاری اجتماعی طرح غربالگری گرگان شهرکرد سال جهش تولید بارش باران روز طبیعت ضدعفونی هلال احمر تب سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۴ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️سعید مجیدی گفت: برای رفاه حال مسافران نوروزی و کاهش حوادث جاده‌ای در منطقه سردره در جاده تهران _ مشهد پایگاه امداد و جاده‌ای شهید قاسم قاسمی به صورت ثابت مستقر و تجهیز شده است .

وی افزود : در مسیر جاده قم _ گرمسار نیز پایگاه امداد و جاده ای شهید سلیمانی  و در محدوده پمپ گاز روستای کرند گرمسار یک پایگاه جاده‌ای و راهنمای مسافران با حضور بانوان امدادگرر هلال احمر و یک پایگاه ویژه در قالب راهنمای مسافر و ایستگاه دوستدار کودک  راه اندازی شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نبود پایگاه امداد دریایی گناوه یک‌زنگ خطر است!
  • پایگاه امداد دریایی گناوه از نان شب هم واجب تر است
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از هزار و۴۰۸ نفر
  • نجات بیش از هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌ احمر مازندران
  • اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در دامغان
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت
  • ریزش معدن سنگ در قزوین جان یک‌ نفر را گرفت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • راه اندازی ۴ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گرمسار