Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@21:26:35 GMT

دعوت کارلوس توس از فوتبالیست‌ها به کاهش دستمزدها

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۹۱۷

دعوت کارلوس توس از فوتبالیست‌ها به کاهش دستمزدها

ستاره سابق یوونتوس و منچستریونایتد از فوتبالیست ها درخواست کرد تا در ایام تعطیلات دستمزدشان را کاهش دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از نشریه «توتو اسپورت» تورین، کارلوس توس، کاپیتان بوکاجونیورز و ستاره سابق منچستر یونایتد از فوتبالیست ها درخواست کرد تا در ایام تعطیلات به کمک باشگاه ها بیایند و دستمزدشان را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره سابق یوونتوس در مصاحبه خود عنوان کرد: ویروس کرونا باعث ایجاد بحران مالی در باشگاه های فوتبال شده و در این شرایط فوتبالیست ها می توانند به کمک باشگاه بیایند. آنها می تواند با کاهش دستمزدها از شدت بحران بکاهند. به نظرم تمام فوتبالیست ها می توانند با نگرفتن 6 ماه حقوقشان زندگی خود را بگذرانند.

 توس در کارنامه اش بازی برای تیم های بزرگی مثل یوونتوس و منچستر یونایتد را دارد. او در سال 2018 به بوکاجونیورز باشگاه اولش بازگشت و اکنون برای این تیم بازی می کند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال منچستریونایتد یوونتوس کارلوس توس فوتبالیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در حالی عصر امروز طی یک دیدار دوستانه مقابل فولادنوین اهواز قرار گرفت که حاشیه جالب این بازی دوستانه به حضور رضا نوروزی مهاجم سابق تیم ملی بود.

نوروزی که در فصل 89-90 موفق شد 24 گل با پیراهن فولاد به ثمر برساند و عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست بیاورد، امروز در زمین تمرینی فولاد حضور یافت و تماشاگر بازی دوستانه و درون خانوادگی بود

مهاجم محبوب فولادی‌ها رکورددار گلزنی در طول یک فصل از لیگ برتر در طول تاریخ محسوب می‌شود؛ هیچ بازیکن دیگری با رکورد 24 گل زده در طول یک فصل عنوان آقای گلی لیگ را به دست نیاورده است.

نوروزی که چند سالی است در رشته پرورش اندام فعالیت دارد و عناوین و افتخارات مهمی هم به دست آورده، امروز دوباره در زمین چمن رویت شد. او که همراه حسن هوری دروازه‌بان سابق فولاد و سرمربی کنونی فولادنوین به محل برگزاری بازی دوستانه قرمزپوشان اهوازی رفته بود، مورد استقبال هم‌تیمی های سابق خود قرار گرفت.

عکاس: محمدحسین عامری

دیگر خبرها

  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • نامه این فوتبالیست به برادر ۴ ساله‌اش دنیا را تکان داد
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • خانواده ستاره سابق رئال مادرید به مرگ تهدید شدند