Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ممنوعیت پرواز‌های بین‌المللی در سراسر دنیا باعث شده تا برخی از خارجی‌های لیگ برتر فوتبال نتوانند به ایران برگردند. تاریخ انتشار: 14:16 - 15 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۵۹۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اگر سازمان لیگ فوتبال ایران زمان مشخصی را در آینده نزدیک برای از سرگیری مسابقات اعلام کند، میشو کریستیچوویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نمی‌تواند به ایران برگردد و روی نیمکت تیمش بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گسترش ویروس کرونا در جهان و با توجه به ممنوعیت برخی پرواز‌های بین‌المللی فعلا امکان بازگشت میشو کریستیچوویچ به ایران نیست. همچنین ایوو دستیار این مربی هم که در ایران مانده بود نمی‌تواند از ایران خارج شده و به کشورش برود تا کنار خانواده‌اش باشد.

به این ترتیب با توجه به شرایط موجود امکان آغاز دوباره تمرینات با حضور سرمربی برای این تیم حتی در صورت شروع مسابقات امکان ندارد. از طرفی دو بازیکن گرجستانی این تیم هم امکان بازگشت به ایران ندارند و این کار را برای تیمی که برای بقا در لیگ برتر دست و پا می‌زند سخت می‌کند.

شاهین جزو باشگاه‌هایی است که برای بازیکنان خود تمرینات انفرادی در نظر نگرفته و میشو هیچ برنامه‌ای نداده است چراکه اعتقادی به تمرینات انفرادی ندارد. این باشگاه که تمرینات را زودتر از دیگر باشگاه‌ها تعطیل کرده بود از بازیکنان خواسته با تمرینات انفرادی آمادگی خود را حفظ کنند، ولی میشو برنامه تمرینی خاصی برای آنها در نظر نگرفته است.

به نظر می‌رسد شاهینی‌ها مایل هستند با توجه به شرایط موجود لیگ برگزار نشود و در همین مرحله مسابقات به پایان برساند چون مشخص نیست سرمربی آنها چه زمانی می‌تواند از کشورش خارج شود و به ایران برگردد.

بیشتر بخوانید: میشو: در سال جدید فقط آرزوی سلامتی می‌کنم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر فوتبال میشو کریستیچوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!

به گزارش قدس آنلاین، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت برای قهرمانی در این دوره از مسابقات به اوج حساسیت رسیده است و به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کند.

این دو تیم در حالی با یکدیگر در رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو، باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

یکی از بازیکنانی که قراردادش در پایان فصل به تمام می‌رسد، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی پوش و ۳۲ این تیم است. با توجه به عملکرد این بازیکن در این تیم و همچنین ملی‌پوش بودن او، به‌رغم مصدومیتش در بازی ایران و قطر در جام ملت‌های آسیا، از همان روزهای نخست تمدید قرارداد با پورعلی‌گنجی مطالبه هواداران بوده است.

حالا این مدافع ملی‌پوش که رفته‌رفته آماده حضور در میادین می‌شود، با پیشنهاد ویژه و جالب توجهی از تبریز مواجه شده است. با توجه به اینکه قرارداد او با سرخ‌پوشان در پایان فصل به پایان خواهد رسید، این احتمال وجود دارد که این مدافع ملی‌پوش در فصل بعد از جمع سرخ‌پوشان جدا و راهی تبریز شود.

انتظار می‌رود که باشگاه پرسپولیس به منظور جلوگیری از جدایی این مهره‌ کلیدی هرچه زودتر شرایط را برای تمدید قرارداد با پورعلی‌گنجی آغاز کند. البته گفته می‌شود که باشگاه پرسپولیس هنوز مطالبات این بازیکن را از سال گذشته و همچنین فصل جاری پرداخت نکرده است!

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • پایان مصدومیت سردار
  • پنتاگون: خواهان جنگ با ایران نیستیم
  • رسمی؛ نبی کیتا از وردربرمن کنار گذاشته‌شد!
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • بلینکن: آمریکا خواهان تنش با ایران نیست