Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:12:28 GMT

ماجرای تعقیب و گریز و شلیک گلوله در اتابک تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۹۳۹

ماجرای تعقیب و گریز و شلیک گلوله در اتابک تهران

پلیس آگاهی پایتخت جزئیات تعقیب و گریز و شلیک پلیس در اتابک تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی در تشریح خبر فوق گفت: در ساعت 22 مورخه سیزدهم فروردین امسال کارآگاهان گشت ویژه پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده اتابک به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند که با انجام استعلام مشخص شد پراید مذکور دارای سابقه سرقت در مورخه دوازدهم فروردین از محدوده کلانتری 114 غیاثی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : سارق با دیدن خودوری گشت پلیس پا بر پدال گاز گذاشته و اقدام به فرار می کندکه با شروع تعقیب و گریز راننده خودروی مسروقه بدون توجه به اخطارهای پلیس و با ورود به خیابان های فرعی و انجام حرکات بسیار خطرناک و حرکت در خلاف جهت و با تغییر مسیر ناگهانی به فرار خود ادامه داده که نهایتاً افسر گشت پلیس با استفاده از قانونی بکارگیری سلاح اقدام به شلیک سه تیر هوایی می نماید.

سرهنگ گزافی گفت: سارق بی توجه به دستور ایست پلیس با خودروی عبوری تصادف کرده و با ایجاد ترافیک مانع ادامه تعقیب و گریز گشت پلیس شده که با هوش و درایت افسرگشت با کمک گرفتن از موتورسیکلت های عبوری به تعقیب خودوری مسروقه پرداخته که پس از طی مسافت کوتاهی سارق خودرو را رها و متواری و خودروی مکشوفه نیز به پلیس آگاهی منتقل شد.

 سرهنگ سعداله گزافی خاطرنشان کرد: با توجه به کشف خودروی پراید مسروقه اقدامات تکمیلی در راستای تحویل خودرو به مالباخته در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس آگاهی شلیک گلوله خودرو تعقیب و گریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص بیان کرد: در پی وصول تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر قتل خانمی ۴۳ ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: شوهری که زن خود را به دلیل درخواست طلاق به قتل رساند

وی افزود: در این رابطه بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم ۴۳ ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی کاراگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی‌اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است. بنابراین با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فریب ماموران را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار کرد و گفت چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم با او دچار اختلافاتی شده بودم که وی را باغ آورده و پس از مشاجره که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسر، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227454 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند