Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@11:43:18 GMT

حرکت انسان دوستانه سلبریتی‌ها در بحران کرونا

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۰۰۶

حرکت انسان دوستانه سلبریتی‌ها در بحران کرونا

شان پن هنرپیشه سرشناس هالیوودی برای ساخت و راه اندازی مرکز تست کرونا در بخش شرقی لس آنجلس٬ مشارکت می کند.

جف گورل معاون شهردار لس آنجلس در توئیترش نوشت: صمیمانه از شان پن و شرکت خیریه اش برای عهده دار شدن ساخت مرکز تست بیماری کووید ۱۹ در بخش شرقی لس آنجلی تشکر می کنیم.

این مرکز آزمایش اقشار آسیب پذیر را در اولویت انجام تست ابتلا به ویروس کرونا را در دستور کار خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سهم عمده افرادی که قرار است در این مرکز آزمایش بدهند را کسانی تشکیل می دهند که از سوی بهداشت به عنوان دارنده بیماری های زمینه ای و دارای ریسک بالا شناسایی و ‌معرفی می شوند.

شان پن هنرپیشه ۵۹ ساله دارنده اسکار٬ موسسه خیریه خود با عنوان « core» را د. سال ۲۰۱۰ به منظور کمک به آسیب دیدگان زلزله هائیتی تاسیس کرد. این هنرپیشه در مواقعی که بودجه دولتی کفاف کمک در زمینه ای ندهد با موسسه اش ورود می کند.

رایان رینولدز و بلیک لیولی از جمله هنرمندان هالیوودی هستند که مبالغ قابل توجهی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا کنک کرده اند.

کشور آمریکا که در رده نخست کشورهای مبتلا به کرونا قرار دارد، با افزایش ۲۶ هزار و ۷۲۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱۵ هزار و ۳۰۰ مبتلا رسیده است۰ در این کشور تعداد ۵ هزار و ۱۱۰ مبتلا جان خود را از دست داده‌اند./خبرآنلاین

اخبار کرونا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.
بازی دوستانه امروز آبی‌پوشان مقابل آریو اسلامشهر پشت در های بسته برگزار خواهد شد.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 6087269

دیگر خبرها

  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • رئیس رئال فراتر از هنرپیشه‌های هالیوودی! (عکس)‏