Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@11:36:43 GMT

تاریخ از سر گیری مسابقات فوتبال مشخص نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۰۳۶

تاریخ از سر گیری مسابقات فوتبال مشخص نیست

شیوع ویروس کرونا دنیا را مجبور کرده فوتبال را تعطیل کنند و هنوز هیچ چیز درباره آینده تورنمنت‌های مختلف مشخص نیست.

جانی اینفانتینو رئیس فیفا در مصاحبه با نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» درباره این شرایط گفت: «سلامت در رتبه اول قرار دارد و فوتبال مهم‌ترین چیز نیست. تا زمانی که این بیماری را شکست نداده‌ایم هم باید سلامتی در اولویت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیا با چالشی جدید روبه‌رو شده و باید در کنار هم باشیم. کار تیمی، درسی است که فوتبال می‌تواند به ما بدهد. همه دوست داریم از فردا فوتبال را از سر بگیریم، ولی هیچ‌کس در جهان نمی‌داند چه زمانی می‌توانستیم مثل قبل بازی کنیم. این مهم است که مردم از دستورالعمل‌های مقامات و دولت‌ها پیروزی کنند.»

اینفانتینو در ادامه بیان کرد: «همه ما باید به وضوح این را در ذهن خود داشته باشیم که با اعتمادبه‌نفس کار و به آینده مثبت فکر کنیم. باید به آینده نگاه کنیم و نباید ناامید باشیم و این‌طور فکر کنیم که ویروس کرونا روی ما تأثیر خواهد گذاشت. دنیای ما و فوتبال، هر دو پس از بازگشت به شرایط عادی، متفاوت خواهد بود. مسئولیت ما به‌عنوان مدیران فوتبال این است که اول از همه اطمینان دهیم که فوتبال می‌تواند زنده بماند و دوم اینکه یک بار دیگر به جلو حرکت کنیم. این نه تنها مسئولیت ما، بلکه وظیفه ماست.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: اینفانتینو فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ واگذاری باشگاه استقلال مشخص شد

استقلال ۱۰ روز پس از پرسپولیس واگذار می‌شود.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان فرابورس ایران، ۵۱ درصد از سهام باشگاه استقلال روز ۲۱ فروردین از طریق شرکت کارگزاری بانک صنعت‌ومعدن به خریدار جدید واگذار خواهد شد.

سازمان فرابورس ایران اعلام کرد: سازمان خصوصی سازی در نظر دارد تعداد ۵,۵۰۳,۴۸۶,۵۰۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را بطور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند؛ تاریخ عرضه روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ تعیین شده است.

پیشتر گفته شده بود که بر اساس آگهی منتشر شده در فرابورس ایران، مالکیت ۵۱ درصدی باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ از طریق کارگزاری بانک ملی ایران به خریداران جدید واگذار خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • انتظار آخر سالی جنتی از مجلس آینده /نگرانی آقای نماینده از چند قطبی شدن مجلس دوازدهم
  • تاریخ واگذاری باشگاه استقلال مشخص شد
  • زمانی که به نمایندگی از رهبری در خارج از کشور بودم، تابلو‌هایی از عکس خانم با حجاب ایرانی و چادر زده بودند/ مشخص شد که یک موسسه بیمه عمر، شعارش را چادر مشکی ایرانی قرار داده بود
  • تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد
  • بزرگ‌ترین رویداد بین الملی تاریخ کشور در حوزه ورزش‌های الکترونیک برگزار می‌شود.
  • عکس‌| تاریخ واگذاری پرسپولیس مشخص شد
  • بانک ملی مالک جدید پرسپولیس نیست! | تاریخ واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • تاریخ واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • (تصاویر) نخستین اروپایی شناخته شده تاریخ؛ اروپایی‌های اصیل این شکلی بودند!
  • امیدواریم سال آینده شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم