Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر نیکویی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرق‌بانان مستقر در این پارک جنگلی بلافاصله در محل حضور یافته و تنه و شاخه های درختان سقوط کرده را که موجب بسته شدن جاده اصلی و سلامت شده بود پس از برش به مکان دیگر منتقل کردند.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان هر ساله درختان پوسیده و آفت زده سرپا خشک خطر آفرین و حادثه‌ساز در پارک جنگلی النگدره گرگان را با هدف ایجاد امنیت جان و رفع خطر و حادثه برای استفاده هرچه بهتر گردشگران از این تفرجگاه جمع آوری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین مرحله این طرح اواخر فصل پاییز سال ۹۸ انجام شد که علاوه بر شاخه زنی درختان در مسیر جاده سلامت، با همکاری شهرداری افزون بر ۳۰۰ اصله درخت پوسیده و حادثه ساز نشانه گذاری شده در سطح پارک قصع و جمع آوری شد.

پارک جنگلی النگ‌دره به مساحت ۱۸۵ هکتار در ۵ کیلومتری جنوب غربی شهر گرگان و در مسیر جاده ناهارخوران قرار دارد.

این منطقه جنگلی با آب و هوایی کم ‌نظیر حداقل ۱۰ درجه خنک‌تر از نقاط شهری و پرجمعیت است و جایی مناسب برای بازدید و سپری کردن تعطیلات به‌ شمار می‌رود.

النگ‌دره در دامنه جنگل‌های انبوه شمالی قرار دارد که از پوشش درختان جنگلی برخوردار بوده و مهم‌ترین نوع درختان این پارک را توسکا، لرگ، افرا، بلوط، بید و شیردار تشکیل می‌دهد.

از چند روز گذشته و در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تمامی تفرجگاه‌های استان گلستان تا ۲۰ فروردین تعطیل است.

برچسب‌ها ویروس کرونا منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان ویروس کرونا منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروازهای فوق العاده نوروزی در مسیر گرگان به مشهد و برعکس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرکل فرودگاه‌های گلستان گفت: فرودگاه بین المللی گرگان دو پرواز فوق العاده ویژه نوروز در مسیر گرگان به مشهد و برعکس برقرار کرد که امروز دوشنبه ۲۸ اسفند نخستین پرواز انجام شد.

علی متانت افزود:در روز ششم فروردین ۱۴۰۳ نیز پرواز فوق العاده در این مسیر خواهیم داشت و ساعت پرواز مشهد به گرگان ساعت شش صبح و پرواز گرگان به مشهد ساعت هشت صبح است.

در حال حاضر از فرودگاه گرگان به مقاصد داخلی تهران، مشهد، زاهدان، عسلویه و کیش به صورت روزانه و هفتگی و همچنین به مقصد خارجی اکتائوی قزاقستان به صورت ماهانه، ۲ پرواز دایر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز پرواز‌های فوق العاده نوروزی در مسیر گرگان به مشهد و برعکس
  • هدیه طبیعت دوستان به بهار با کاشت درخت
  • آغاز پروازهای فوق العاده نوروزی در مسیر گرگان به مشهد و برعکس
  • پارک جنگلی صد انجیلی، ظرفیت بزرگ تفرجگاهی غرب مازندران
  • اٌپارک ۳۵۰ نهال در محوطه پارک جنگلی چیتگر کاشت
  • ۶ پارک در گرگان برای تامین امنیت و پاک سازی در اولویت قرار دارند
  • انحراف به چپ پراید علت تصادف زنجیره‌ای مسیر سبزوار - بردسکن بود
  • ممنوعیت ورود خودرو و موتورسیکلت در پارک جنگلی النگدره گرگان / خاطر طبیعت آسوده شد
  • سفر به طبیعت بهترین هدیه‌ای که می‌توانید به خودتان بدهید
  • اسرار سروهای ۳۳۰۰ ساله «بان‌سرو» ایلام