Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@08:20:57 GMT

کالاهای اساسی تنظیم بازار در استان سمنان توزیع شده است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۰۵۶

کالاهای اساسی تنظیم بازار در استان سمنان توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی صمت استان سمنان، سید مهدی برهانی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی تنظیم بازار در استان توزیع شده است، ابراز داشت: با تزریق کالاهای اساسی به بازار، در روزهای گذشته قیمت برخی از این اقلام روند کاهشی گرفت.

وی بیان کرد: کالاهای اساسی مانند شکر و برنج هندی و پاکستانی با نرخ دولتی در بازار استان سمنان توزیع شده و کمبودی در این اقلام مصرفی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ادامه داد: در هفته اول فروردین ۱۰ تن شکر در استان توزیع شد که این میزان چشمگیر و قابل توجه است.

وی با اشاره به کاهش قیمت مرغ در بازارهای سمنان، تصریح کرد: گوشت مرغ و تخم مرغ به منظور تنظیم بازار این استان به میزان لازم توزیع شده است و شهروندان نگرانی از این بابت نداشته باشند از سوی دیگر باید گفت قیمت تخم مرغ به صورت فروش آزاد در سوپرمارکت‌ها ۹۱ هزار ریال است و شهروندان این استان هرگونه گران فروشی را گزارش دهند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآور شد: با نظارت و گشت مشترک، هرگونه تخلف واحدهای صنفی رصد و با متخلفان برخورد می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان برنج تنظیم بازار روابط عمومی شکر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کالاهای اساسی استان سمنان توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیب تنظیم بازار ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی خالقی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در یکی از امکان عرضه مستقیم میوه شب عید، بیان کرد: سیب تنظیم بازار در سراسر استان سمنان با قیمت کیلوگرمی ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز گذشته میوه تنظیم بازار در اقصی نقاط استان سمنان در حال توزیع است، ابراز کرد: مراکز عرضه میوه تنظیم بازار دولتی هر کیلوگرم پرتقال را ۱۷ هزار تومان می‌فروشند.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان بیان کرد: قیمت‌ها مصوب بوده و هر نوع تخطی از آنها غیر قانونی است.

خالقی با بیان اینکه مردم نگران کمبود میوه نباشد، ابراز کرد: توزیع میوه در ایام تعطیلات نوروز و بعد از تعطیلات هم در صورت نیاز مصرف کنندگان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۷۶ مرکز توزیع شهری و روستایی برای توزیع میوه شب عید مردم در استان در نظر گرفته شده است، افزود: امسال مناطق کمتر برخوردار اولویت توزیع میوه شب عید بودند.

کد خبر 6057268

دیگر خبرها

  • استمرار توزیع کالاهای اساسی در بازار لرستان
  • سیب تنظیم بازار ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد
  • نظارت بر بازار آذربایجان غربی در روزهای پایانی سال تشدید شود
  • نظارت تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی بر مراکز عرضه کالاهای اساسی
  • کالاهای اساسی باید با مناسب‌ترین قیمت به دست مردم برسد
  • ایلام آماده نوروز؛ اقلام اساسی تنظیم بازار تامین شد
  • نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال تشدید شود
  • اقلام اساسی تنظیم بازار در ایلام تامین شده است
  • کالاهای اساسی تنظیم بازار در ایلام تامین شده است
  • تشدید نظارت بر بازارآذربایجان غربی در روزهای پایانی سال