Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجتبی هاشمی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خانواده به عنوان بستر اولیه و مستمر تربیت فرزندان نقش بسیار تاثیرگذاری در شکل گیری شخصیت آنان دارد که باید این ظرفیت عظیم مورد توجه جدی قرار گیرد .
 وی با اشاره به اینکه پیچیده شدن ارتباطات اجتماعی و قوت یافتن بستر توسعه ارتباطی و شبکه های اجتماعی، می تواند صدماتی را در روابط خانواده و فرزندان به همراه داشته باشد، گفت: بی گمان ارتباط صحیح بین پدر و مادر و روابط سالم آنان با کودکان و نوجوانان، مهمترین زمینه رشد و پرورش آنان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی با تاکید بر اینکه ارتباط صحیح و سالم آن است که خانواده و فرزند در امر مبادله اطلاعات و احساسات در فضای مناسب مشارکت کرده و در این رابطه هر دو احساس "ارزشمندی" کنند، تصریح کرد: ارتباط عاطفی مناسب با فرزندان علاوه بر ایجاد صممیمیت با والدین ،ایجاد فضای هویت‌بخشی مبتنی بر مشارکت و ایفای نقش،را به همراه داشته باشد و آنان ، والدین را معتمد و پناهگاه خود در بحران ها بدانند. 
این مسئول با اشاره به اینکه ،در شرایط کنونی که اعضای خانواده بیشتر وقت خود را در منزل باهم می گذرانند و فرصت مناسبی جهت تقویت این ارتباط و احیاناً ترمیم آن به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: از والدین انتظار می رود که با ایجاد فضای ارتباطی مناسب، مشارکت جویانه و مهرورزانه نسبت به فرزندان، فضای تهدید را به فرصت تبدیل کرده و ره اوردی نوین در جهت تربیت صحیح آنان به دست آورند.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر دانش آموزان دماوند کودکان و نوجوانان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت معیشتی مردم چقدر در مشارکت موثر است؟ ؛ اظهارات سخنگوی شورای نگهبان

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، طحان نظیف افزود:‌ عوامل مختلفی در مشارکت موثر هستند و وزن این عوامل مختلف است و بحث‌های اقتصادی معیشتی در میزان مشارکت بسیار مهم است.

کد خبر 839419 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه مجلس - انتخابات شورای نگهبان

دیگر خبرها

  • تجلیل از برترین‌های کنکور در هشترود
  • ایجاد ایمان و امید در دانش آموزان اعتمادسازی می‌خواهد
  • برگزاری آیین شکرانه دانش‌آموزان میدان ۱۴ صفر ۲ خراسان رضوی
  • آیین شکرانه دانش‌آموزان میدان ۱۴ صفر ۲ خراسان رضوی برگزار شد
  • افزیش سرانه فضای آموزشی در اردبیل/ ۵کلاس درس وارد فاز اجرایی شد
  • زیبا سازی معابر شهر دورود با مشارکت دانش آموزان
  • نوروزگاه عشایری، فرصتی برای تجربه زندگی عشایر
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • نوروزگاه، فرصتی برای تجربه زندگی عشایری
  • وضعیت معیشتی مردم چقدر در مشارکت موثر است؟ ؛ اظهارات سخنگوی شورای نگهبان