Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@10:42:04 GMT

کاهش ۸۸ درصدی تصادفات درون و برون شهری در گلپایگان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۰۶۴

کاهش ۸۸ درصدی تصادفات درون و برون شهری در گلپایگان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی سبحانی در حاشیه بازدید میدانی از سطح شهر در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن قدردانی از مردم در همکاری با پلیس در رعایت قانون منع تردد اظهار داشت: در سطح شهرستان و جاده‌ها شاهد کاهش ترددها هستیم که نشان دهنده فرهنگ مردم است.

وی گفت: از ۲۸ اسفند سال ۹۸ تا ۱۴ فروردین ماه سال ۹۹ با کاهش ۸۸ درصدی تصادفات و تلفات درون و برون شهری در شهرستان گلپایگان مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ضمن قدردانی از کادر پزشکی و درمانی و مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با کرونا، گفت: نیروهای انتظامی بپس از کادر درمانی در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند اما بر اساس وظایف ذاتی با ایثار و ازخودگذشتگی با تمام قوت همگام با کادر درمانی در خدمت به مردم و تأمین امنیت و سلامت جامعه تلاش می‌کند.

وی بیان داشت: با رصدهای صورت گرفته از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک مرکز فرماندهی و دریافت گزارش‌ها از سطح شهر در هیچ نقطه‌ای از گلپایگان تجمعی وجود ندارد.

تردد در جاده‌ها کاهش چشمگیری دارد

سرهنگ سبحانی افزود: ترددها در سطح شهر و جاده‌های گلپایگان به طور چشمگیری کاهش داشته است که امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات و حتی روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی گفت: در طرح نوروزی پلیس از ۲۸ اسفند سال ۹۸ تا ۱۳ فروردین ماه خوشبختانه شاهد هیچ گونه تلفات و تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در گلپایگان نبودیم به طوری که حدود ۷۵ درصد تصادفات خسارتی و ۱۳ درصد تصادفات جرحی نسبت به مشابه سال گذشته در گلپایگان کاهش یافته است که نشان دهنده رعایت و اهتمام مردم به توصیه‌های پلیس است.

۵۰۰ هزار تومان جریمه در انتظار افرادی که قانون منع تردد را رعایت نکنند

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان تأکید کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا علی رغم میل باطنی برای افرادی که قانون منع تردد را رعایت نکنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی لحاظ می شود و درصورتی که به تذکرات پلیس توجه نکنند خودروی آن‌ها یک ماه توقیف خواهد شد.

وی گفت: پلیس در عرصه نظم و امنیت و کنترل ترافیک و خبرنگاران با پوشش خبری به موقع و دقیق، نسبت به اطلاع رسانی به اقشار مختلف مردم در حفظ سلامتی نقش بسزایی در شکستن زنجیره انتقال کرونا ایفا می‌کنند.

سرهنگ سبحانی تأکید کرد: طرح زوج و فرد تا زمان محدودیت‌ها که توسط ستاد مقابله با کرونا و پلیس و دوربین‌های ترافیک شهری اجرا می‌شود و با متخلفین با کد ۲۱۲۶ اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

 

کد خبر 4891006

منبع: مهر

کلیدواژه: تصادفات رانندگی پلیس ویروس کرونا محدودیت تردد ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سیلاب فاصله گذاری اجتماعی طرح غربالگری گرگان شهرکرد سال جهش تولید بارش باران روز طبیعت ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۲ درصدی سرقت از ابتدای سال تا کنون

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رزمایش اقتدار نوروزی گفت: در سال ۱۴۰۲ انتظامی کل کشور ۹۰ شهید برای حفظ امنیت کشور تقدیم کرده است.

وی افزود: نوروز سال ۱۴۰۲ در اینجا به مردم تهران اطمینان دادیم که با آرامش به سفرهای نوروزی بروند چراکه پلیس آمادگی کامل برای حفظ نظم و آرامش دارد.

محمدیان با بیان اینکه اینکه امسال خرده فروشان مواد مخدر را به خوبی توانستیم جمع‌آوری کنیم، گفت: از ابتدای سال تا کنون کاهش ۱۲ درصدی سرقت را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مشارکت مردم در حفظ امنیت یک موضوع انکار ناپذیر است و از مشارکت خوب مردم تهران در یک سال گذشته تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم تا با راه اندازی ۱۲۰ ایستگاه نوروزی نقاط خلع از منظر حضور پلیس را جبران کنیم.

محمدیان افزود: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا تصادفات به ویژه تصادفات جاده‌ای را کاهش دهیم. بیش از ۳۰۰ تیم مشترک بین اتحادیه‌های صنفی و واحد نظارت بر اماکن پلیس هماهنگ شده‌اند تا با حفظ شئونات اسلامی ماه مبارک رمضان را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 6058538

دیگر خبرها

  • سیل در کمین ۵ استان کشور
  • الزام حذف همه نقاط حادثه خیز درون و برون شهری در سال آینده
  • کاهش ۱۲ درصدی سرقت از ابتدای سال تا کنون
  • مخبر: تمرکزی جدی برای رفع همه نقاط حادثه خیز درون و برون شهری در سال آینده انجام شود
  • مخبر: تمرکزی جدی برای رفع همه نقاط حادثه‌خیز درون و برون‌شهری در سال آینده انجام شود
  • کاهش ۲۲ درصدی تصادفات در ۴ ماه اخیر در تهران
  • برقراری سرویس‌های فوق العاده اتوبوس برون‌شهری در پایانه‌های مسافری
  • کاهش ۲۳ درصدی تصادفات جاده ای/ دستگیری ۴۸ باند سارقان حرفه ای
  • صدور هشدار قرمز برای ۵ استان؛ بارش باران شدید و لزوم رهیز از سفر‌های برون‌شهری
  • میزان تصادفات فوتی در حوزه استحفاظی پلیس راه آستارا کاهش یافت