Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردان پاسداران جنگ نوین لشکر ۱۰ سیدالشهداء استان البرز با دستگاه رفع آلودگی حیاط و فضای بیرون امامزاده حسن (ع) کرج را ضدعفونی و گندزدایی کردند. ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، در ادامه فعالیت‌های جهادی و شبانه روزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان البرز برای مقابله با کرونا ویروس گردان پاسداران جنگ نوین لشکر 10 عملیاتی حیاط و محوطه بیرونی امامزاده حسن (ع) کرج را ضد عفونی و گندزدایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لشکر عملیاتی 10 سیدالشهداء استان البرز از ساعات اولیه شیوع کرونا با مدیریت جهادی سردار رستم‌علی رفیعی آتانی با سازماندهی منظم در تمام شهرستان‌های استان نقشی فعال در ضد عفونی و گندزدایی برای شیوع کرونا داشته است.

گزارش ویدیویی تسنیم| ضدعفونی کل شهر اهر توسط یگان جنگ نوین سپاه؛ بسیجیانی که بیش از یک ماه است به خانه نرفته اندگزارش ویدئویی تسنیم| جهاد کارگران شهرک صنعتی پیشوا در تولید ژل ضدعفونی‌کننده + فیلمضدعفونی زندان فشافویه توسط هلال احمر با تجهیزات اهدایی سام سرویس

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنگ نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه و سبزی را با شوینده های با پایه الکلی گندزدایی نکنید

 فرحناز حسینی گفت: در زمان نظافت سطوح و استفاده از ترکیبات شوینده و پاک کننده از دستکش‌های پلاستیکی، کفش جلوبسته و در صورت امکان، ماسک استفاده نمائید.

وی افزود: باید توجه داشت ماسک تنفسی معمولی هیچگاه جلوی بخارات متصاعد شده از شوینده‌ها و مواد شیمیایی را نمی‌تواند بگیرد و نباید به صرف داشتن ماسک، خود را در معرض استنشاق بخارات مواد شیمیایی قرار دهید.

حسینی ادامه داد: مخلوط کردن فرآورده‌های شوینده خانگی با ماهیت اسیدی، بازی، ترکیبات کلره مانند انواع جرم گیر و انواع سفید کننده و…، با همدیگر و با سایر پاک کننده ها و سایر مواد شیمیایی بسیار خطرناک می‌باشد و گازهای ناشی از این ترکیبات بسیار سمی و خفه کننده هستند.

وی افزود: برخی افراد که از این خطر اطلاعی ندارند، تصور می‌کنند با اختلاط مواد سفیدکننده و جرم گیر، اثرات پاک کنندگی آن را افزایش می‌دهند. این در حالی است که گاز خطرناک حاصل از این ترکیب، به مسمومیت تنفسی شدید و حتی صدمات برگشت ناپذیر در ریه منجر می‌شود.

به گزارش مهر، کارشناس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه در هنگام استفاده از محلول‌های با پایه الکلی توجه شود که این فرآورده‌ها به دلیل قابلیت تبخیر سریع آتش زا هستند و باید از نگه داری آنها در کنار شعله آتش خودداری کرد، اظهار داشت: با توجه به سمی بودن این فرآورده‌ها نباید برای گندزدایی یا بهداشتی نمودن مواد خوراکی مانند سبزی و میوه استفاده شود.

حسینی همچنین در خصوص استفاده از مواد قلیایی و اسیدی جهت خنثی سازی هشدار داد و گفت: افراد در صورت استنشاق زیاد و بروز علائمی مانند سردرد، سر گیجه، حالت تهوع، سوزش چشم و مجاری تنفسی، باید سریعاً به محیط باز با تهویه مناسب منتقل شده و سریعاً به مراکز درمانی یا پزشک مطلع مراجعه نمایند.

رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: در صورت تماس اتفاقی پوست و یا چشم با مواد شیمیایی و شوینده، برای درمان هرچه سریع‌تر باید آن محل را با آب فراوان شست‌وشو داد و در صورت برطرف نشدن عوارض موضعی یا بروز علائم سوختگی، تورم، سوزش و خارش، هرچه سریع‌تر به مراکز درمانی یا پزشک مطلع مراجعه کرد.

وی تاکید کرد: در صورت بلع مواد با خاصیت خورندگی مانند اسیدها و قلیاها، هرگز نباید بیمار را وادار به استفراغ کرد چرا که این کار می‌تواند سبب وخیم شدن وضع بیمار گردد.

حسینی در پایان با بیان اینکه باید قبل از دور انداختن ظروف حاوی مواد شیمیایی و شوینده داخل ظرف زباله، آن را آبکشی کرد از مردم خواست در صورت مواجهه با افرادی که به دلیل بلعیدن ماده‌ای غیر خوراکی و سمی و یا استنشاق بخارات آن، با مرکز اورژانس ۱۱۵ و یا مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم ۱۹۰ تماس بگیرند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تحویل سال در آستان مبارک هفت امامزاده و بقعه متبرکه
  • برگزاری مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه
  • مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود
  • اشتباهات‌ نابخشودنی در خانه‌تکانی
  • گذری بر زندگی اسماعیل صادقی
  • آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) میزبان گردشگران نوروزی
  • شستشوی ۹۲ هزار مترمکعب مخازن ذخیره آب شرب در خراسان شمالی 
  • میوه و سبزی را با شوینده های با پایه الکلی گندزدایی نکنید
  • ۲۰ تخریبچی که در چند ثانیه با راکت سیانور به شهادت رسیدند
  • صادرات ۷۰۰ پاجوش نخل از خرمشهر