Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:29:50 GMT

خرید ۲۲۰ تن مرغ مازاد در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۰۷۱

خرید ۲۲۰ تن مرغ مازاد در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: طی هفته گذشته بالغ بر ۲۲۰ تن مرغ مازاد تولیدکنندگان با نرخ مصوب خریداری و ذخیره‌سازی شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

عبدالرضا بازدار اظهار کرد: بالغ بر ۶۳۰ واحد مرغ گوشتی با ظرفیت سالانه ۷۵ هزار تن در لرستان فعال هستند و این مقدار تولید مازاد بر نیاز مصرف استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: درپی شیوع ویروس کرونا و کاهش تقاضای مصرف مشکلاتی برای مرغداران در زمینه خرید و فروش مرغ های پرورش یافته به وجود آمد که طی هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی و با استفاده از ظرفیت‌های شرکت پشتیبانی امور دام، مرغ مازاد را بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و در سایز استاندارد خریداری نموده و ذخیره‌سازی می نمائیم که در همین راستا طی هفته گذشته بالغ بر ۲۲۰ تن مرغ مازاد تولید کنندگان با نرخ مصوب خریداری و ذخیره‌سازی شده است و روند ذخیره سازی همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: ۶ کشتارگاه را در استان فعال کرده‌ایم، مرغ مازاد تولیدکنندگان را خریداری می‌کنیم و روند ذخیره‌سازی هچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: در تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران شامل سویا و ذرت نیز مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد كشاورزي خريد تضميني گوشت مرغ استانی اقتصادی ذخیره سازی مرغ مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی آبفای تهران، طی روز‌های گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیامک «ذخیره‌ سازی آب» ارسال شد. 

متن این پیامک این بود که با توجه به مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان فراهم‌سازی مخزن ذخیره آب با گنجایش حداقل ۷۵ لیتر برای هر نفر الزامی است. لطفاً اقدامات لازم را در این خصوص به عمل‌آورید.»

واقعیت این است که این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد؛ از آنجا که سال گذشته بروشور اطلاعیه فوق بین شهروندان توزیع شده بود، مجدداً با آغاز سال جدید، به وسیله پیامک به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است.

ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.

ذکر این نکته ضروری است که برخی ساختمان‌ها به جهت افت فشار آب فقط از پمپ استفاده می‌کنند که این اقدام نه تنها باعث پایمال شدن حقوق دیگر همسایه‌ها می‌شود و بیشترین ظرفیت آب شبکه کوچه و محله را به سمت ساختمان خود هدایت می‌کنند، بلکه تخلف محسوب می‌شود. 

چراکه نصب و قراردادن پمپ بعد از کنتور آب غیرقانونی است؛ بنابراین شهروندان ابتدا با نصب مخزن بعد از کنتور و سپس نصب پمپ، اقدام قانونی، فنی و تأسیساتی انجام داده و باعث پایداری فشار آب می‌شوند.

لازم به ذکر است با شروع تابستان و استفاده از کولر‌های آبی در روز‌های گرم، به جهت اینکه ساختمان‌ها دچار افت فشار آب نشوند، پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شده است، بحث کمبود و قطعی آب مطرح نیست و در صورت لزوم هرگونه برنامه درخصوص نوبت‌بندی و قطعی آب حتماً از سوی شرکت آبفای تهران اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • برای خلاص شدن از چربی شکم از این مواد غذایی دوری کنید