Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری در تماس‌های تلفنی با هفت عضو کابینه و رئیس کل بانک مرکزی، دستوراتی را درباره موضوعات مختلف و به ویژه مبارزه و مدیریت بیماری کرونا و ارزیابی دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «حسن روحانی» امروز (جمعه ۱۵ فروردین) در تماس با سعید نمکی و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کشور دستور داد به سرعت از روند اجرا و میزان تاثیر و موفقیت طرح فاصله گذاری اجتماعی، ارزیابی های دقیقی تهیه کنند تا در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا برای هرگونه تصمیم گیری درباره روند مدیریت و پیشبرد مبارزه با کرونا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه آتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا قرار است روز یکشنبه برگزار شود.

رئیس‌جمهوری در گفت‌وگوهایی با محسن حاجی میرزایی و دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز برای انجام بررسی های دقیق جهت طراحی و تدوین پروتکل های بهداشتی در دوره بازگشایی مجدد مدارس ، دانشگاه ها ، مراکز علمی و آموزشی و  خوابگاه ها و نحوه  اجرای این پروتکل ها دستوراتی صادر نمود.

 روحانی همچنین به جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز دستور داد دستورالعملی را برای طراحی ، تدوین و اجرای پروتکل های بهداشتی در محیط های سازمان ها و ادارات دستگاه های دولتی، آماده کند.

رئیس جمهور در تماس با بیژن زنگنه وزیر نفت نیز در خصوص تامین انرژی و فعالیت موثر در تولیدات پتروشیمی و فضای جهانی نفت و موضوعات پیرامون این موضوع، دستوراتی را صادر نمود.

روحانی به محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز دستور داد در خصوص اختصاص ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به رسته های مختلف شغلی و گروه‌های واجد شرایط تعریف شده از طرف ستاد اقتصادی دولت، سریعا روندی طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شود.

رئیس جمهور همچنین در گفت‌وگوی تلفنی با عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در جریان برنامه های بانک مرکزی برای اعطای اعتبار ۷۵هزارمیلیارد تومانی برای کسب وکارهای آسیب دیده از شیوع کرونا و شیوه اجرای آن قرار گرفت.

رئیس جمهور بر ضرورت حمایت هرچه سریعتر از واحدهای تولیدی وخدماتی آسیب دیده تاکید و از خدمات بانک مرکزی ونظام بانکی خصوصاً کارکنان شعب بانکها دراین روزهای سخت قدردانی نمود.

در این گفت‌وگوی تلفنی همتی، رئیس‌جمهور را  در جریان برنامه‌های بانک مرکزی برای تأمین ارز سامانه نیما و مدیریت بازار ارز در روزهای آتی قرار داد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا حسن روحانی روحانی بیماری کرونا بانک مرکزی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین برای پنجمین بار رئیس جمهور روسیه شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپکتیتور، براساس اعلام کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، ولادیمیر پوتین مطابق انتظارات با کسب اکثریت آرا برای پنجمین دوره رئیس جمهور این کشور شد.

براساس اعلام کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، پس از شمارش ۹۹.۷ درصد برگه‌های رأی، پوتین ۸۷ درصد آرا را از آن خود کرده است. این رقم از تمام دوره‌های قبلی که در انتخابات شرکت کرده و برنده شده بود، بیشتر است.

انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه از روز جمعه آغاز شد و تا دیروز(یکشنبه) ادامه داشت. این نخستین بار در تاریخ برگزاری انتخابات‌ ریاست جمهوری روسیه بود که فرایند اخذ رأی طی سه روز انجام می‌شد.

«ولادیسلاو داونکوف» ۴۰ ساله، نماینده کنونی مجلس دوما از حزب «شخصیت‌های جدید»، «لئونید اسلوتسکی» ۵۶ ساله، نماینده مجلس دوما و رئیس حزب لیبرال دموکرات و «نیکلای خاریتونوف» ۷۵ ساله، معاون حزب کمونیست روسیه رقبای اصلی پوتین در این انتخابات بودند.

پوتین که ۶ سال دیگر بر مسند قدرت خواهد ماند در جمع خبرنگاران در ستاد انتخاباتی‌اش، آنچه را در آمریکا به عنوان دموکراسی شناخته می‌شود به شدت هدف انتقاد قرار داد.

به گزارش آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین، پیروزی دوباره وی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • کاهش نرخ بهره اروپا در ماه ژوئن
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس جمهور روسیه شد
  • زمان اولین کاهش نرخ بهره اروپا مشخص شد
  • پیروزی پوتین در انتخابات روسیه قطعی شد
  • شمارش معکوس معرفی رئیس جمهور بعدی روسیه
  • رئیس جمهور: دولت برای رفع موانع ورود دانش‌بنیان‌ها به عرصه هوش مصنوعی برنامه دارد
  • نشست رئیس جمهور با فعالان کسب و کارهای فضای مجازی
  • اعلام برنامه شعب و ادارات کشیک بانک کشاورزی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳