Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شاهین بوشهر نمی تواند به ایران برگردد.

طرفداری- بعد از تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال، اگر سازمان لیگ فوتبال ایران زمان مشخصی را در آینده نزدیک برای از سرگیری مسابقات اعلام کند، میشو کریستوویچ، سرمربی شاهین بوشهر نمی‌تواند به ایران برگردد و روی نیمکت تیمش بنشیند.

به گزارش میزان، با گسترش ویروس کرونا در جهان و با توجه به ممنوعیت برخی پرواز‌های بین‌المللی فعلا امکان بازگشت میشو کریستوویچ به ایران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ایوو دستیار این مربی هم که در ایران مانده بود نمی‌تواند از ایران خارج شده و به کشورش برود تا کنار خانواده‌اش باشد.

به این ترتیب با توجه به شرایط موجود امکان آغاز دوباره تمرینات با حضور سرمربی برای این تیم حتی در صورت شروع مسابقات امکان ندارد. از طرفی دو بازیکن گرجستانی این تیم هم امکان بازگشت به ایران ندارند و این کار را برای تیمی که برای بقا در لیگ برتر دست و پا می‌زند سخت می‌کند.

شاهین جزو باشگاه‌هایی است که برای بازیکنان خود تمرینات انفرادی در نظر نگرفته و میشو هیچ برنامه‌ای نداده است چراکه اعتقادی به تمرینات انفرادی ندارد. این باشگاه که تمرینات را زودتر از دیگر باشگاه‌ها تعطیل کرده بود از بازیکنان خواسته با تمرینات انفرادی آمادگی خود را حفظ کنند، ولی میشو برنامه تمرینی خاصی برای آنها در نظر نگرفته است.

به نظر می‌رسد شاهینی‌ها مایل هستند با توجه به شرایط موجود لیگ برگزار نشود و در همین مرحله مسابقات به پایان برساند چون مشخص نیست سرمربی آنها چه زمانی می‌تواند از کشورش خارج شود و به ایران برگردد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اروپا بسته ۵ میلیارد یورویی کمک نظامی به اوکراین را تصویب کرد

 شورای اروپا روز دوشنبه در تداوم حمایت از اوکراین در جنگ با روسیه، بسته ۵ میلیارد یورویی کمک نظامی به جبهه کی‌یف را تصویب کرد.

به گزارش ایرنا، این بودجه طبق بیانیه‌ اتحادیه اروپا در اختیار صندوق موسوم به کمک به اوکراین، ذیل صندوق تسهیلات صلح اروپا قرار خواهد گرفت تا برای خرید تجهیزات و ارائه آموزش‌های‌ نظامی به نیروهای مسلح اوکراین استفاده شود.

جوسپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این باره گفت: «با این صندوق، ما به حمایت از اوکراین تا هر زمانی که لازم باشد، ادامه خواهیم داد.» وی با بیان اینکه «اتحادیه اروپا به تعهدات خود عمل می کند» افزود: صندوق کمک به اوکراین سخنان ما را به عمل تبدیل می کند.

اتحادیه اروپا ماه پیش نیز با اختصاص ۵۰ میلیارد یورو کمک مالی به کی‌یف تا سال ۲۰۲۷ موافقت و اعلام کرد که با این تصمیم، مسئولیت حمایت از اوکراین را برعهده می‌گیرد.

این تحولات درحالی صورت می‌گیرد که اروپایی‌ها بشدت نگران بازگشت دونالد ترامپ به قدرت و قطع کمک‌های کاخ سفید به این کشور هستند. دونالد ترامپ به عنوان نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، درباره خروج ایالات متحده آمریکا از ناتو و قطع حمایت‌های مالی کاخ سفید از این ائتلاف نظامی هشدار داده است.

ترامپ چندی پیش در یک گردهمایی تبلیغاتی در ایالت کارولینای جنوبی گفت: «رئیس جمهوری یک کشور بزرگ به من گفت که اگر ما پول ندهیم و روسیه به ما حمله کند، از ما محافظت می‌کنید؟ من هم در جواب گفتم: شما پولی ندادید و تخلف می کنید. نه، من از شما محافظت نمی کنم. در واقع، آنها را تشویق می‌کنم که هر کاری می‌خواهند انجام دهند».

این اظهارات هرچند با واکنش‌های تندی از سوی برخی رهبران جهان روبه‌رو شد اما به نظر می رسد که احتمال بازگشت ترامپ، مقام‌های اروپایی را به‌شدت نگران کرده است.

روزنامه تایمز چاپ لندن پیشتر به نقل از یک منبع دولت انگلیس نوشت: بریتانیا و سایر کشورهای اروپایی در تلاش هستند تا مطمئن شوند که در صورت به قدرت رسیدن ترامپ، می‌توانند به اوکراین کمک کنند تا در جنگ علیه روسیه بدون حمایت آمریکا پیروز شود.

بر اساس این گزارش، برخی دیپلمات‌های اروپایی هشدار داده‌اند که در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، این قاره با مشکلات امنیتی بزرگی مواجه خواهد شد. آن‌ها بر همین اساس تاکید دارند که از هم‌اکنون برای سناریوی بازگشت ترامپ برنامه‌ریزی شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شورای اروپا بسته ۵ میلیارد یورویی کمک نظامی به اوکراین را تصویب کرد
  • بازگشت تکواندوکاران کشورمان از مسابقات قاره ای
  • سرمربی ایران در اوکراین فینالیست شد!
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • بازگشت خاقانی به تمرینات ذوب‌آهن پس از مصدومیت
  • بازگشت خاقانی به تمرینات ذوب‌آهن
  • استقبال خمس از فشردگی برنامه لیگ برتر
  • خمس: از فشردگی مسابقات استقبال می‌کنیم
  • سهمیه چهارم تکواندو در المپیک پاریس به سلیمی رسید
  • بازگشت مسابقات قوی‌‏ترین مردان ایران