Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:01:00 GMT

قیمت شانه تخم مرغ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۱۱۶

قیمت شانه تخم مرغ اعلام شد

ناصر نبی پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات قیمت تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۸ هزار تا ۸ هزار و ۱۰۰ تومان معادل شانه ای ۱۶ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه تخم مرغ وجود ندارد، افزود: بنابر توافق میادین میوه و تره بار با اتحادیه هر شانه تخم مرغ با نرخ ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان در اختیار میادین و ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نبی پور با بیان اینکه میادین میوه و تره بار از تخم مرغ اشباع است، گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید نیفتد.

این مقام مسئول تولید روزانه تخم مرغ را ۲ هزار و ۹۰۰ تا ۳ هزار تن اعلام کرد و افزود: با احتساب مصرف داخل ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن از میزان تولید مازاد بر نیاز کشور است.

وی درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ بیان کرد: بنابر آمار طی روزهای اخیر ۱۵۰ تن تخم مرغ به عراق صادر شده است.

بازار نهاده های دامی آشفته است

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار با اشاره به اینکه قیمت نهاده های دامی به شدت افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر هر کیلو ذرت بالای ۲ هزار و ۳۰۰ تومان و کنجاله سویا ۳ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می شود، در حالیکه قیمت مصوب هرکیلو ذرت یک هزار و ۳۵۰ تومان و کنجاله سویا ۲ هزار و ۴۵۰ تومان است.

نبی پور در پایان تصریح کرد: بازار گاه نهاده کشاورزی محلی برای دلالان است چرا که در شرایط فعلی مرغداران در تامین ذرت و کنجاله سویا در مضیغه هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مرغ ویروس کرونا اقتصاد ایران تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اسعدیان: توهین کردی، دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم

همایون اسعدیان کارگردان سینما و تلویزیون در واکنش به اظهارات جنجالی محمدحسن شانه‌ساززاده که از بازیگران به‌عنوان افراد بی‌اخلاقی که فقط پول را می‌شناسند نام برده بود گفت: آقای شانه‌ساززاده یکی از مدیران ارشد نماوا با حرف‌هایی که بیشتر زیبنده خودشان است بازیگران و تهیه‌کنندگان سینمای ایران را مورد نوازش قرار دادند! من در چهل‌سال گذشته شاهد این میزان از وقاحت در اظهارنظر کسی در مورد هنرمندان نبودم و این صحبت‌ها بی‌سابقه است.

به‌خصوص وقتی سوال‌کننده از آقای شانه‌ساززاده می‌پرسد نگران عدم همکاری بازیگران و تهیه‌کنندگان پس از این حرف‌ها نیستید؟ می‌گوید پول که بدهید می‌آیند!

قیاس به نفس می‌فرمایید جناب شانه‌ساز! حداقل برای منی که در دو پروژه با شما کار کردم و چیز‌های بسیاری از شما دیدم این حرف‌ها باعث تاسف است. جناب شانه‌ساز برای حفظ حرمت سینمای ایران، من، همایون اسعدیان عضو کوچک این سینما تا زمانیکه شما در نماوا حضور داشته باشید در هیچ سمتی با این مجموعه همکاری نخواهم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • جنجال بزرگ نماوا در سینما؛ واقعا چقدر خرج می‌کنید؟
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • (ویدئو) اسعدیان: توهین کردی، دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟ (+فیلم)
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران