Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی در استان اصفهان سه روز آینده ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در ساعات عصر و شب پدیده غالب بسیاری از مناطق استان خواهد بود و بارش‌های رگباری بهاری خفیف در مناطق شمالی و شمال شرقی اصفهان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او علت افزایش شاخص کیفی هوای اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته را وزش باد‌های نسبتاً شدید و طوفان لحظه‌ای اطراف این کلان شهر دانست و افزود: وزش باد با گرد و خاک همراه بود و این پدیده با توجه به پایداری جو در ساعات اولیه روز سبب کاهش شفافیت هوا نسبت به روز‌های قبل شد با وجود این وضعیت کیفی هوا در ایستگاه‌های سنجش و پایش محیط زیست و هواشناسی سالم است و هوا آلوده نیست.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: چوپانان با دمای ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و چادگان با دمای ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

هنرمند اضافه کرد: بیشینه دما در کلان شهر اصفهان امروز به ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به هشت درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا هواشناسی درجه سانتی گراد بالای صفر استان اصفهان پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در نطنز جاری شدن سیلاب و در نائین بارش تگرگ را طی امروز شاهد هستیم، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارشی شبانه روز گذشته تا صبح امروز چهار اردیبهشت از ایستگاه فریدونشهر ۱۰ میلیمتر، نطنز هشت میلیمتر، خور بیابانک ۳.۸ میلیمتر، اسلام آباد موگویی ۳.۷ میلیمتر، بویین میاندشت و دهاقان ۳.۴ میلیمتر، چوپانان ۳.۱ میلیمتر، داران سه میلیمتر، گلپایگان ۲.۵ میلیمتر، انارک ۲.۲ میلیمتر، شهرضا ۱.۸ میلیمتر و بادرود و نجف آباد ۱.۳ میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارش‌زا طی امروز و فردا بر فراز استان ادامه می‌یابد، افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در بیشتر مناطق به‌صورت قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و از بعدازظهر رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: شدت بارش طی امشب تا اواسط فردا و در نیمه غربی و شمالی استان خواهد بود.

امینی اضافه کرد: کماکان جاری شدن روان آب، آب گرفتگی معابر، اختلال در تردد و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها طی ۲۴ ساعت اینده محتمل است.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوا طی امروز در بیشتر مناطق استان سه تا پنج درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۱ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

طی این مدت مهاباد با بیشینه دمای ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6086642

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان