Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره خانواه خلاق در فضای مجازی خبر داد وگفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت ماندگاری مردم در خانه، علاقمندان تا پایان فروردین ماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

حسن افروشه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به استقبال چشمگیر علاقمندان و خانواده‌های گرگانی از جشنواره خانواه خلاق اظهار داشت: تاکنون آثار بسیار خوبی از گرگان و حتی دیگر شهرهای کشور و حتی خانوارهای ایرانی در دیگر کشورها ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به استقبال خوب مردم، به جهت حمایت از کمپین "در خانه بمانیم" مهلت ارسال آثار به جشنواره "خانواه خلاق" در فضای مجازی تا پایان فروردین ماه تمدید شده است.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گفت: به علت شیوع بیماری کرونا و ماندن خانواده‌ها در منزل این جشنواره با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار می‌شود.

افروشه با اشاره به افزوده شدن بخش "بازی های خانگی و هنرهای نمایشی" به جشنواره مجازی خانواده خلاق افزود: علاقمندان می‌توانند فیلم، عکس و کلیپ‌های خود از بازی‌های خانگی و هنرهای ورزشی را به همراه خانواده تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: زمان فیلم های ارسال حداکثر 3 دقیقه باشد و معرفی بازی های بومی محلی و بازی های ابداعی و خلاقانه و حرکات نمایشی ورزشی خلاقانه از امتیاز ویژه برخوردار است.

جشن نیمه شعبان امسال به‌صورت مجازی در قم برگزار می‌شودکنسرت‌های آنلاین تجربه شادی جمعی به شکل مجازیارائه خدمات حقوقی‌ مجازی رایگان توسط وکلای جهادی به همت معاونت حقوقی بنیاد برکت

افروشه افزود: خانواده‌ها می‌توانند خلاقیت‌های خود را در قالب‌های مختلف و رده‌های سنی از کودکان تا بزرگسالان برای ما ارسال کنند تا در صفحه "خانواده خلاق" در اینستاگرام بارگذاری شود و سپس‌توسط بازدیدکنندگان ارزیابی شود.

وی بیان کرد : برندگان این جشنواره جوایزی همچون سکه بهار آزادی ، سفر عتبات عالیات و سفر تفریحی کیش دریافت خواهند کرد. این جشنواره در چهار بخش کودکان و بزرگسالان و نوروزی و مذهبی برگزار می‌شود.

وی افزود: سازمان فضای مجازی بسیج ، سازمان سراج ، روابط عمومی و امور بانوان شهرداری و خانه مطبوعات در برگزاری این جشنواره همکاری خواهند داشت.

افروشه گفت: پس از پایان این جشنواره در مراسم جشنی که به پاس قدردانی از تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا در گرگان برگزار می‌شود از آثار برتر رونمایی و تجلیل می شود به صورتی که برندگان در آن مراسم به صورت زنده آثار خود را اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/581/ ت

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار می شود فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ مصطفی فعله‌گری ظهر چهارشنبه اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که امسال با توجه به قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در نحوه ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده ایجاد شده است، مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه دوره زمستان ۱۴۰۲ که تا پیش از این تا ۳۱ فروردین در نظر گرفته شده بود تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شده است.

وی افزود: چنانچه مودیان مالیاتی اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری اصلاح و تکمیل نمایند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور براساس صورتحساب‌های صادره در سامانه مودیان نسبت به تهیه اظهارنامه دوره مالیاتی زمستان سال ۱۴۰۲ اقدام نموده و اظهارنامه مزبور را از طریق سامانه‌های tp.tax.gov.ir یا my.tax.gov.ir در دسترس مودیان محترم قرار خواهد داده است که مشمولان قانون می‌توانند تا موعد مقرر نسبت به اصلاح و تکمیل آن اقدام نمایند.

گفتنی است؛ به منظور تکریم و جلوگیری از تضییع حقوق مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده، راهنمای تکمیل اظهارنامه موضوع ماده (۳) قانون تسهیل در سامانه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی intamedia.ir قرار دارد.

کد خبر 6081077

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان با کمک هواداران مهرام را شکست داد
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی