Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگار افشین روز جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:: ۵۰۰ عدد لباس ضد ویروس، ۵۰۰ عدد ماسک جراحی برای کادر پزشکی و یک هزار شیشه الکل برای کودکان کار تهیه و بین آنها توزیع شد.

وی سلامتی آحاد جامعه را در شرایط موجود بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: این اقدام خودجوش در راستای کمک به سلامت مردم و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هیات کاراته خوزستان از تمام افراد جامعه به ویژه ورزشکاران و کاراته کاهای استان خواست در شرایط موجود در خانه بمانند تا کمتر در خطر ابتلا به این بیماری باشند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه چین سازمان بهداشت جهانی ماسک ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت پست برق فوق توزیع شوشتر افزایش یافت

علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت فرعی شوشتر که برق بخش‌های گسترده‌ای از شهرستان شوشتر و روستا‌های اطراف آن را تامین می‌کند ،گفت: این عملیات برای تامین برق پایدار، بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت این پست برق انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح یاد شده با ارزش سرمایه گذاری یک هزارو ۷۶۸ میلیارد ریال انجام شده است افزود: ۲ دستگاه ترانس قدیمی موجود در پست برق هر کدام به ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و ۲ دستگاه ترانس جدید به ظرفیت هرکدام ۳۰ مگاولت آمپر مونتاژ و جایگزین آنها شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد: یک ترانس ۳۰ مگاولت‌آمپری موجود در پست برق نیز با یک ترانس به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر تعویض شد تا ظرفیت پست فرعی شوشتر از ۱۱۴ مگاولت آمپر به ۱۴۰ مگاولت آمپر افزایش پیدا کند.

اسدی گفت: علاوه بر نوسازی ترانس‌ها و افزایش ظرفیتی که انجام شد، یک دستگاه ترانسفورماتور زمینی، تعویض رله‌های مربوطه و تکمیل سیستم حفاظتی به همراه تعویض ۲ دستگاه بریکر ۱۳۲ کیلوولت قدیمی با بریکر‌های جدید و تعویض ۶ عدد CT ۱۳۲ کیلوولت ورودی ترانس‌ها، در پست مذکور اجرایی شده است.

وی بیان کرد: احداث فونداسیون برای ترانس‌های شماره یک و ۲ جدید و نیز ترانس زمین، احداث کانال کابل، احداث عملیات ساختمانی "دوبی ۳۳ کیلوولت" در خروجی ترانس شماره چهار، از دیگر اقدامات انجام شده در پست فرعی شوشتر محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه معاونت بهره‌برداری این شرکت تلاش می‌کند تا شبکه موجود را با بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت برای ورود به پیک بار آماده کند توضیح داد: پیش از این نیز پست برق فوق توزیع عبدالخان در شهرستان کرخه و پست برق فرعی ماهشهر افزایش ظرفیت، و پست ذخیره گاز بهینه سازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • ظرفیت پست برق فوق توزیع شوشتر افزایش یافت
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان