Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین استان البرز، گفت: طرح غربالگری علائم اولیه ویروس کرونا در پاتوق‌ها و محل استقرار معتادین و کارتن خواب‌های استان البرز انجام شد.

اسدالله حیدری اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا اداره کل بهزیستی استان البرز با تدوین تمهیداتی تلاش کرد تا از شیوع ویروس کرونا در بین مددجویان خود جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملزومات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بین ۱۲۲ مرکز وابسته به این اداره کل توزیع شد، بیان کرد:  این اقلام شامل، ضد عفونی بدن، ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی سطوح بود که با مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال خریداری و بین مراکز توزیع شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما مراکز اقامتی میان مدت، مراکز درمانی و کاهش اعتیاد وابسته به اداره کل بهزیستی استان بود که در این راستا اقدامات مختلفی انجام شد، بیان کرد: کمک هزینه خرید لوازم بهداشتی و پیشگیری از ویروس کرونا با مبلغ سه میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون ریال بین ۷۷ مرکز اقامتی میان مدت و همچنین مبلغ هشتصد و شصت میلیون ریال نیز بین کلیه مراکز درمان و کاهش اعتیاد این اداره کل جهت تهیه ملزومات مورد نیاز مقابله با این بیماری داده شد.

حیدری عنوان کرد: طرح آگاهی سازی و آموزش پیشگیری از بیماری کرونا در پاتوق و محل استقرار معتادین کارتون خواب‌ها توسط مراکز گذری و  تیم‌های ثابت و سیار در سطح استان اجرا شد.

وی تصریح کرد: در این مناطق خدماتی مانند غربالگری اولیه بیماری کرونا، توزیع اقلام بهداشتی، ضد عفونی محل، توزیع پوشاک، غذای گرم و میوه ارائه شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما ویژه محلات آسیب پذیر و حاشیه استان بود  که توسط ۱۵ گروه همیار سلامت روان اجتماعی در ۱۵ محله انجام شد.

حیدری با اشاره به تولید دو هزار و ۵۰۰ ماسک توسط موسسه مهر مائده و توزیع بین محلات، گفت: همچنین هزار و ۲۰۰ بسته مواد ضد عفونی کنند بین ساکنین این محلات توزیع شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه شیوع این ویروس تبعات روانی در جامعه دارد، افزود: در راستای ارائه خدمات ویژه آسیب‌های روانی این بیماری در جامعه خط مشاور تلفنی ۱۴۸۰ حتی در روزهای جمعه و تعطیل برای ارائه خدمات فعال شدند.

وی اظهار داشت: تعداد مشاوران  از ۱۰ به ۱۴ نفر افزایش دادیم و مشاورین در سه شیفت ۸ صبح تا ۱۲ شب خدمات ارائه می کنند و تا کنون ۸۳۰ نفر از خدمات مشاوره ای با موضوع کرونا در استان البرز بهره مند شدند.

48

کد خبر 1372196

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز کل بهزیستی استان البرز ویروس کرونا اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ استاندار البرز در سالن جلسات شرکت عمران شهرجدید مهستان با هدف بررسی روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان، تخصیص انشعابات، تامین زیرساخت ها، ایجاد هماهنگی بین مدیران، حل مسائل وموضوعات مهستان در ابعاد مختلف و... برگزار شد، افزود: ضرورت دارد کارگروه ویژه صدور پروانه برای نهضت ملی مسکن راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در این کارگروه باید موانع رسیدگی و برطرف شده و روند صدور پروانه تسریع شود.

عبداللهی گفت: دستگاه های خدمات رسان باید همراهی و تعامل ویژه ای داشته و در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام کنند. 

وی افزود: طرح الحاق ۵۰۰ هکتار به شهرجدید مهستان توسط مشاور ارائه شد و این اراضی در راستای تحقق بخشی از اهداف نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

استاندار البرز گفت: پیش پروانه اجرای نهضت ملی مسکن باید ظرف یک هفته صادر شود تا امور با سرعت پیش برود.

وی با بیان اینکه البرز براساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ موظف به ساخت حدود ۱۰۰ واحد مسکن طی ۴ سال شده، افزود: در دولت مردمی سیزدهم در حوزه مسکن توجه و تاکیدات ویژه ای شده و یکی از مهمترین اولویت های کاری، مسکن است.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • استرداد ۵۰ هکتار اراضی ملی البرز
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت