Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - موسیقی ما- «شهیار قنبری» ترانه سُرای اثر «کودکانه» از طریق وکلایش در ایران ، شکایتش از بنیامین بهادری را بدلیل دست بُرد به ترانه اش و اجرای آن در برنامه «دورهمی» تقدیم مراجع قضایی کرد.
او در این باره گفته است: «داستان تجاوز هایی از این دست باید به آخر برسد. چهل سال است که دارند کارنامه مرا تکه تکه می‌کنند ، از آواز خوان تا تصنیف فروش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا همه باهم قانون‌مند نشویم به جایی نمی‌رسیم.»
بنیامین بهادری چند شب پیش، در برنامه دورهمی، ترانه‌ای از فرهاد مهراد را با ایجاد تغییرات فراوان در متن ترانه خواند که این کار او واکنش تند ترانه‌سرا و آهنگساز این ترانه را در پی داشت. این در حالی است که این خواننده، سال‌ها پیش در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، این اثر را بر پایه‌ی یکی از آرایه‌های ادبی در ادبیات فارسی که در شعر کاربرد دارد، دانست و گفت: «ترانه‌سرا در این کار استقبال کرده است. همان‌طور که حافظ از خواجو و شهریار از سعدی استقبال کرده‌اند؛ فرید احمدی نیز از این شعر بهره برده است. گاهی برخی موضوعات در مسیر گذشتگان است، اما المان‌ها تغییری نمی‌کند.»
استقبال در لغت به معنی «روی آوردن» و «به پیشواز رفتن» و در علم بدیع به معنای آن است که شاعر از شعر دیگران سرمشق بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان این سفر یک روزه ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح خواهند کرد و سپس مراسم استقبال رسمی از دکتر رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد.

دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 6087200 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • فیلم| استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • فیلم/ استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • عکس/ استقبال رسمی نخست وزیر پاکستان از رئیسی
  • مراسم رسمی استقبال از حجت‌الاسلام رییسی در پاکستان
  • مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در پاکستان