Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیب منحنی ابتلا به کرونا برای چهارمین روز پیاپی نزولی بود اما این نگرانی وجود دارد که با پایان تعطیلات نوروزی و بازگشتن بسیاری از مشاغل که امکان دورکاری برای آنان وجود ندارد به محیط کار خود؛ این آمار همچنان در روزهای آینده نزولی می ماند؟

به گزارش خبرنگار حوزه پزشکی و بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا؛ تعداد مبتلایان ۲۴ ساعت گذشته به کرونا در ایران توسط وزارت بهداشت 2 هزار و715 نفر اعلام شد که به نسبت روز گذشته 160 تن کاهش داشته و برای چهارمین روز پیاپی این روندکاهشی ادامه داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک شکل‌گیری روند کاهشی آمار مبتلایان جدید کرونا در کشور متاثر از ممنوعیت سفرهای نوروزی در هفته دوم تعطیلات نوروز و اجرای سخت‌گیرانه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است. همانگونه که افزایش شدید آمار مبتلایان به بیش از 3 هزار نفر در روز نتیجه عدم جلوگیری از سفرهای نوروزی در هفته نخست سال و روزهای پایانی سال 98 بود. امید است که آگاهی یافتن مردم و مسئولان از چنین تجربه بارزی سبب عدم تکرار چنین اشتباهاتی در آینده شود تا کشور بیش از بیش در بحران انتشار بیماری فرو نرود و هرچه سریعتر مهار بیماری در ایران تحقق یابد.

از دیگر سو همچنین افزایش هزار و 224 نفری آمار بهبودیافتگان سبب شده تا امیدها نسبت به درمان این بیماری در کشور و توسط پزشکان و کادر درمان ایرانی افزایش یابد. آمار بهبودیافتگان کرونا که روز گذشته 16 هزار 711 نفر بود؛ امروز به عدد امید بخش  17 هزار 935 نفر رسید.

جدول مقایسه آمار ابتلا به کرونا در ایران جمعه 15 فروردین

متاسفانه بر اساس آمار رسمی در ۲۴ ساعت گذشته 134 نفر دیگر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند که این آمار نسبت به عدد 124 نفر در روز گذشته روند افزایشی اندکی را نشان می‌دهد. آمار کل جان‌باختگان کرونا در کشور به این ترتیب به عدد 3 هزار و 294 نفر رسید و 4 هزار و 35 نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز جمعه ۱۵ فروردین/ بهبودیافتگان ۱۷ هزار و ۹۳۵ و مبتلایان ۵۳ هزار و ۱۸۳ نفر+جزئیات

گفتنی است اجرای گسترده طرح غربالگری بیماری کرونا همچنان با قدرت ادامه دارد و سلامت بیش از 69 میلیون نفر از هموطنانمان تا کنون در طرح غربالگری بررسی شده است. مسئولان وزارت بهداشت بارها از مردم خواسته‌اند تا در صورت دریافت تماس از شماره ۴۰۳۰ مربوط به طرح غربالگری حتما پاسخگوی مشاوران بهداشت و درمان باشند. 

انتهای پیام/

 

 

منبع: آنا

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا کرونا را شکست می دهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید

تنها دو سرمربی در تاریخ بارسلونا چهار بار پیاپی نتیجه را به رئال مادرید واگذار

طرفداری | بارسلونا برای دومین‌بار در 60 سال اخیر در چهار ال‌کلاسیکوی پیاپی شکست خورد.

 دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال در حالی که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد.

بارسلونا امشب ضمن از دست دادن آخرین فرصتِ بازگشت به کورس قهرمانی لالیگا، برای چهارمین بازی متوالی نتیجه را به رئال مادرید واگذار کرد تا رکوردهای جالبی که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم، به ثبت برسند:

ژاوی پس از پاتریک او کانل در سال 1940، به دومین سرمربی تاریخ بارسلونا با رکورد چهار شکست متوالی مقابل رئال مادرید تبدیل شد. پاتریک او کانل طی فصل‌های 39-1938 و 40-1939 در چهار ال‌کلاسیکوی متوالی نتیجه را به رئال واگذار کرد.  ژاوی اولین سرمربی 84 سال اخیر بارسا با آمار چهار باخت پی‌درپی برابر رئال مادرید است. ژاوی از زمان هدایت بارسلونا، طولانی‌ترین روند باخت را مقابل رئال مادرید به ثبت رسانده‌است. سرمربی بارسلونا مقابل رئال مادرید چهار و پس از آن مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا سه شکست پیاپی را تجربه کرده‌است. بارسلونا برای دومین‌بار در 60 سال اخیر، چهار شکست متوالی را مقابل رئال مادرید تجربه کرد. در این بازه زمانی، بارسا تنها حد فاصل سال‌های 2020 تا 2022 با ثبت پنج باخت پیاپی مقابل رقیب سنتی آمار بدتری دارد. بلوگرانا در طول تاریخ خود تنها پنچ بار مقابل رئال مادرید، چهار باخت پشت سر هم را به ثبت رسانده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید