Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@02:51:39 GMT

10 واحد صنفی غیرضروری در نطنز و بادرود پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۳۳۹

10 واحد صنفی غیرضروری در نطنز و بادرود پلمپ شد

رییس اداره صمت نطنز گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان نطنز، ۱۰ واحد صنفی پلمپ شد.

محمود آقادوستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز با اشاره به پلمپ ۱۰ واحد صنفی در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان نطنز مبنی بر تعطیل بودن همه صنوف به غیر از انواع ضروری به منظور تأمین سلامتی شهروندان، طرح بازدید و برخورد با واحدهای صنفی متخلف با همکاری اداره صمت، تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن نیروی انتظامی شهرستان نطنز اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره صمت نطنز افزود: در یک هفته اخیر ضمن انجام بازدیدهای متعدد از شهرهای نطنز و بادرود، خالدآباد و طرق رود، ۱۰ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن قوانین صنفی با دستور مقام قضائی پلمپ و تعدادی نیز تذکر دریافت کردند.

وی گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفیتا اطلاع ثانوی به غیر از صنوف ضروری که قبلاً به آنها اطلاع رسانی شده است از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی از سوی واحدهای صنفی، مراتب را به بازرسان اداره صمت اطلاع دهند.

آقادوستی گفت: بر اساس مصوبات استانی واحدهای صنفی غیرضروری موظف هستند تا پایان روز ۲۰ فروردین تعطیل باشند.

کد خبر 417111

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا ویروس پلمب نطنز واحدهای صنفی وزارت صنعت معدن و تجارت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان نطنز واحدهای صنفی اداره صمت واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز در این همایش گفت: در این همایش دو روزه سوارکارانی از ۲۰ استان کشور همچون اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد استعداد وتوانایی اسب‌های پرورش یافته با نژاد ایرانی را به نمایش گذاشتند.

حسین اشرفی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با نژاد اسب ایرانی و نحوه نگهداری و پرورش اسب‌های نژاد ایرانی است.


او با اشاره به ثبت همایش سوارکاری این شهرستان در تقویم گردشگری کشور، گفت: در چهارمین همایش کشوری سوارکاری، بیش از ۲۰۰ چابک سوار با اسب‌هایی از نژاد کرد، عرب و دره‌شور حضور داشتند و هنر و استعداد خود را به نمایش گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • باطل شدن سهمیه آبیاری از زبان کشاورزان نطنز
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز