Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب الهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گروه جهادی منتظران المهدی (عج) گیلان غرب با ۵۰ نفر عضو از روزهای اولیه انتشار ویرس کرونا در استان کرمانشاه، جهت مقابله با این بیماری کمر همت هستند و به میدان‌آمدند.

مدیر گروه جهادی منتظران المهدی (عج) گیلان غرب افزود: یکی از اقدامات این گروه جهادی، راه اندازی کارگاه تولیدی گان و ماسک بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این گروه جهادی اقدامات خود را از ۲۵ اسفند ۹۸ شروع کرده است، گفت: این کارگاه تولید ماسک در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا روزانه بیش از ۲ هزار ماسک تولید و در مناطق مختلف استان توزیع می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز یکی از نیازهای ضروری حوزه بهداشت و درمان لوازم بهداشتی و محافظت شخصی برای پزشکان و پرستاران است، بیان داشت: این گروه جهادی همچنین در جهت تهیه و تولید گان با مشارکت مردم و خیرین اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

ایوب الهی تصریح کرد: بر این اساس در این کارگاه روزانه ۴۰۰ دست گان تولید و در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: البته در صورت حمایت این تعداد را می‌توانیم افزایش دهیم و همچنین در آینده‌ای نزدیک تولید دست کش را نیز به این‌میزان‌تولیدات اضافه خواهیم کرد.

مدیر گروه جهادی منتظران المهدی (عج) گیلان غرب بیان داشت: این گروه جهادی از زمان انتشار ویروس اقدام به گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر و اماکن عمومی کرده و در حال حاضر روزانه ۲ بار این کار را انجام‌می دهند.

ایوب الهی افزود: با همکاری هیأت رزمندگان اسلام شهرستان گیلان غرب توانستیم تعداد ۵۰ خانواده نیازمند و ۱۲ دست فروش را که به علت انتشار بیماری کرونا شغلشان تعطیل شده بود شناسایی و برای هر خانواده یک بسته غدایی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان تهیه کنیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا حوزه بهداشت و درمان خانواده ماسک مراکز درمانی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی گروه جهادی گیلان غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز

محمد صادقی در گفت‌وگویی تلویزیونی از افزایش تولید کارت سوخت خبر داد و گفت: روزانه بین ۱۲ تا ۱۵ هزار نفر از هموطنانمان متقاضی ثبت نام و دریافت کارت سوخت هستند.  

وی افزود: سال گذشته بیش از ۳ میلیون و 600 هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت در سامانه هوشمند سوخت به ثبت رسید که تعداد کارت‌های تولید شده بیش از ثبت نام بوده یعنی باید گفت که سال ۱۴۰۲ حدود ۴ میلیون کارت سوخت تولید شده است.

صادقی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۰۵ هزار درخواست بابت دریافت کارت سوخت ثبت شده که همه این آمار در روند تولید قرار گرفته است، اظهار کرد: هم اکنون حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد و هیچ گونه مشکلی در تولید کارت سوخت وجود ندارد.

به گفته مدیر سامانه هوشمند سوخت با توجه به ظرفیت تولید کارت سوخت باید گفت سال گذشته روزانه توان ۲۰ تا ۲۵ هزار کارت وجود داشت. اما با ورود تجهیزات جدید این ظرفیت به حدود ۸۰ هزار کارت در روز می‌رسد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • رژیم اسرائیل مانند ناتو در افغانستان شکست می‌خورد
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود