Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@10:46:00 GMT

فرماندار تهران: فعالیت اصناف روزانه کنترل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۴۵۱

فرماندار تهران: فعالیت اصناف روزانه کنترل می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری تهران عیسی فرهادی روز جمعه ضمن قدردانی از شهروندان تهرانی برای ماندن در خانه، افزود: سیر نزولی ابتلا به بیماری کرونا در تهران نشان دهنده انتخاب مسیر درست مردم، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در این مبارزه است.

فرماندار تهران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم حاج محمدتقی فهمیده، پدر شهیدان گرانقدر داوود و محمدحسین فهمیده؛ از نام آوران دوران دفاع مقدس، از اقدامات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم همه ساله آخرین روز تعطیلات نوروز را جشن می گرفتند و امسال بخاطر سلامت خود و هموطنان ماندن در خانه را برگزیدند و رفتن به طبیعت را به بعد از رهایی از این بیماری گذاشتند.

فرهادی همچنین در خصوص روند حضور کارکنان در ادارات نیز یاد آور شد: تا بیستم فرودین ماه یک‌سوم کارکنان در محل کار حاضر می‌شوند و بقیه دورکاری می‌کنند یا به مرخصی می‌ روند اما مرخصی آنها جزو مرخصی استحقاقی محسوب نمی‌شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۳ هزار و۱۸۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۲۹۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۷ هزار و ۹۳۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ابتلا به بیماری پدر دوران دفاع مقدس روابط عمومی فوت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری سالک در دامغان کنترل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خرسندی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه بهداشتی و درمان دامغان به میزبانی فرمانداری شهرستان بیان کرد: خوشبختانه آمار مبتلایان به بیماری سالک در دامغان سال گذشته به ۹ نفر رسیده است.

وی از کنترل بیماری سالک در دامغان خبر داد و افزود: هر چند بیماری سالک ریشه کن نمی‌شود ولی قابل کنترل است و تلاش می‌کنیم این آمار امسال به صفر برسد.

معاون بهداشت و درمان دامغان گفت اجرای عملیات مبارزه با جوندگان در حاشیه روستاها و شهرهای به همت نهادهای دولتی و دهیاران و رعایت بهداشت فردی و محیط مهمترین عامل در کاهش مبتلایان و کنترل این بیماری بوده است

خرسندی با بیان اینکه پشه‌های خاکی ناقل این بیماری از جوندگان به انسان هستند که باعث زخم شدید در بدن انسان می‌شود افزود: استفاده از پماد دافع حشرات، ونیز استفاده از پشه بند در شب، و پوشیدن لباس‌های آستین بلند بویژه در باغات و رعایت بهداشت از شیوع این بیماری جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6085629

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • کنترل دسترسی کارکنان به شبکه و اهمیت آن برای سازمان‌ها
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • بیماری تب برفکی در شرق کشور تحت کنترل است
  • فعالیت قطار مشهد-سرخس با چهار رام قطار در روز