Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از مردم می دانند که نقطه یه نقطه این شهر هنرمندان خوب و مجربی دارد که در زمینه های مختلف در حال فعالیت هستند اما زیر ساخت ها در زمینه فرهنگی در قیاس باتعداد این هنرمندان نیست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس به بهانه  پوییش در خانه می مانیم  این پایگاه خبری مصاحبه ای را با فرهاد مصباح طنز پرداز تلویزیونی ترتیب داده که در ادامه آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر شما در مورد اتفاقات امروز و شیوع کرونا ویروس چیست؟

مدافعان سلامت این روزها در خط مقدم مبارزه با کووید ۱۹ و یا کرونا هستند و به همه آن ها خدا قوت و خسته نباشید می گویم.عید امسال با سایر عیدها متفاوت بوده و ما امسال با پدیده بیماری کووید ۱۹ مواجه شدیم و کشور و استان ما از آن غافل نیست اما علی رغم همه مشکلات وکمبودها، کشورما در این زمینه نمره خوبی را گرفته و دعا می کنیم  از این به بعد نیز بتوانیم بیشتر و بهتر این بیماری را کنترل کنیم. کشورهای پیشرفته و به اصطلاح قدرتمند، از آمریکا گرفته تا فرانسه, انگلیس و ایتالیا در مبارزه با کرونا در بالاترین سطح هشدار قرار گرفته اند.

 

از کادر درمان وزارت بهداشت و همه دوستان وعزیزانی که چون کوه استوار در مقابل این بحران قرار دارند تشکر می کنیم و همچنین خیلی از عزیزانمان را نیز در این راه از دست داده ایم پس می طلبد تمام ارگان های دولتی، خصوصی، مردم عزیز این پویش در خانه بمانیم را حتما انجام دهیم تا از این بحران خارج شویم.

 

توصیه شما به مردم در روزهای کرونایی؟

توصیه موکد عزیزان ما در واحد های درمانی  وزارت بهداشت تنها راه از بین بردن زنجیره این بیماری در خانه ماندن است و ترددها و سفرها، تجمعات و دورهمی های هر ساله را به حداقل برسانیم تا بتمانیم از این بحران به خوبی عبور کنیم.

 

تاثیر این ویروس را بر سایر کشورها چگونه ارزیابی می کنید؟

این بیماری در دنیا با این ویروس درگیر شده و فرهنگ و اقتصاد را در همه کشورها تحت تاثیر قرار داده و فعلا علی رغم همه کمبودهایی که داریم ما نمره خوبی برای مقابله با این ویروس گرفته ایم که با پیوستن مردم به پویش در خانه بمانیم می توانیم این بیماری را شکست دهیم.

 

فعالیت های استان در حوره تئاتر و فیلم را چگونه می بینید؟

پتانسیل بازیگری و فیلم سازی هم کم کم در استان در حال رونق گرفتن است و در سال گذشته حضور آقای حاتمی کیا را در شهرستان گچساران را داشتیم و قبل از آن کار رضا میرکریمی با حضور هنرمندان تئاتر استان ما در یاسوج ساخته شد و این نشان از توانایی های هنرمندان ما دارد.از دوستان متولی فرهنگ انتظار داریم که بیشتر از جوانان و هنرمندان هم استانی برای ساخت کارهای فرهنگی حمایت شوند چرا که هیچ کس جز هنرمندان استان، نمیتوانند آداب و رسوم استان را به صفحه نگراش و نمایش  و تصویر بکشد.

 

اننتظار شما از متولیان فرهنگ و هنر چیست؟

متولیان فرهنگ هنرمندان استان را حمایت کنند و مطمئنا هنرمندان استان در سطح بین المللی در زمینه تئاتر و سایر زمینه های مختلف می توانند موفق باشند. با توجه به این که ما در مرکز استان از سینما بی بهره بودیم و جدیدا سینمای یاسوج در حال فعال شدن است و زیرساخت های فرهنگی نسبت به سایر زمینه ها کمی عقب هستیم و می طلبد که متولیان در واحد های فرهنگی مخصوصا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رایزنی هایی داشته باشند و در زمینه زیر ساخت ها فعالیت های موثری صورت دهند.

 

به نظر شما عدالت در تقسیم زیرساخت های حوزه تئاتر در استان وجود دارد؟

بسیاری از مردم می دانند که نقطه یه نقطه این شهر هنرمندان خوب و مجربی دارد که در زمینه های مختلف در حال فعالیت هستند اما زیر ساخت ها در زمینه فرهنگی در قیاس باتعداد این هنرمندان نیست.ما همیشه با کمبود زیرساخت ها مواجه بودیم و همیشه هنرمندان از این موضوع گلایه مند بودند.

 

فعالیت هایی شما در فیلم سازی و بازیگری ؟

از سال گذشته تا کنون کاری تاریخی در مورد استان کهگیلویه و بویر احمد به نام "استان در آینه تاریخ" از دوره قاجاریه تا حال و عشایر. در این کار تاریخی، بزرگان استان در طول تاریخ به مخاطب شناسانده می شوند. همچنین در سال 98 کار سینمایی نامادری را با محور آسیب های اجتماعی داشتم.

 

چرا شما را با نام دکتر صدا می زنند؟

در یک کار تلویزیونی 45 قسمتی نقش دکتر را بازی می کردم و دوستان و بیشتر به این دلیل بعضا به من دکتر می گویند ولی در واقع دکتر یا پزشک نیستم.

 

جایگاه کار طنز در استان تا چه اندازه در سطح کشوری پیشرفت کرده است و ظرفیت های استان در چه حدی است:

در زمینه طنز هنرمند بسیار زیادی در استان کهگیلویه و بویر احمد داریم اما حمایتی از این هنرمندان صورت نمی گیرد و ضعف اصلی ما ضعف نویسندگی است و برای انجام یک کار خوب داشتن نوشته خوب از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

نظرشما در مورد حضور کارگردانان مطرح در استان کهگیلویه و بویر احمد؟

هر کدام از کارگردانان مطرح برای ساخت آثار خود به این استان سفر می کند به خاطر فضا و طبیعت آن است اما در فیلم ها کمتر از هنرمندان و سایر عوامل هنری کهگیلویه و بویر احمدی استفاده می شود و اگر هم از هنرمندان در کاری دعوت شود از نظر مادی مورد حمایت قرار نگرفته و بسیاری از هزینه ها را خود هنرمندان پرداخت می کردند.

 

تلخ ترین و شیرین ترین خاطرات شما در سال های فعالیت؟

کار هنری چه در جلوی دوربین و چه در پشت صحنه پر از خاطره است که تلخ و شیرین آن ها زیاد بوده و تلخ ترین آن ها سقوط هواپیمایی تهران - یاسوج بود و خاطرات شیرین نیز در  تلویزیون زیاد بوده و محبت هم استانی ها و خوشحالی آن ها برای من از جمله خاطرات خوب به حساب می آید.

 

مهمترین شخصیتی که تا کنون بازی کردید کدام است؟

مهمترین شخصیتی که تا کنون بازی کردم و بیشتر مورد توجه قرار گرفت کاراکتر دکتر تظاهری در استان و استان های هم جوار دیده شد و نام دکتری که دوستان بر روی بنده گذاشتند از این شخصیت نشأت گرفته است.

 

فعالیت شبکه استانی دنا را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟

شبکه استانی دنا مخاطبین زیاد و تنوع برنامه سازی خوبی دارد و علی رغم اشکالات و نقص های موجود نسبت به سایر شبکه های استانی الان برگ برنده ای برای استان است و از سراسر کشور و استان های هم جوار برای ما پیام های مختلفی داریم که نشان از دیده شدن و استقبال از این برنامه دارد.

 

 

تا کنون در برنامه هایی که اجرا کردید اشتباه لفظی داشته اید؟

مطمئنا در برنامه های تویزیونی مخصوصا در برنامه های زنده تلویزیونی اشتباهات لفظی صورت گرفته اما الان حضور ذهن ندارم.

 

 

نظرتان را با یک جمله در مورد کلمات بگویید؟

محمد صادق آزادی: دوست صمیمی

آقای رئوف: مرد پای کار و دوست داشتنی

شبکه دنا: شروع کار حرفه ای در تلویزیون

آقای نیک پی: تو دل برو و دوست داشتنی

ایرج شریفی: با مزه در کارهای هنری

فریبرز علیزاده: مرد پای کار

یاسوج: سرزمین چهارفصل

قلعه ریسی: زادگاه من

کرونا: بی رحم

بیمارستان شهید جلیل یاسوج: پایگاه سلامت

مسافرت های نوروزی 99: درخانه بمانید

صبح زاگرس: همیشه پای کار

ایمان مرادی: با نمک و باهوش

ولو تی وی: برنامه ای متفاوت

عنایت عباسی: مرد دوست داشتنی

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویر زمینه ها تا کنون ساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • با این ورزش‌ها از مرگ زودرس نجات پیدا می‌کنید