Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد:به منظور مهار و کاهش آثار زیانبار ویروس کوید ۱۹ برای پاکبانان که وظیفه نظافت سطح شهر را بر عهده دار دارند، تهیه لوازم و مواد بهداشتی برای آنان در اولویت باشد.

فرخ زاد افزود:  معاینه رایگان این گروه و خانواد‌های آن‌ها هم باید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یادآور شد: همچنین نظارت بر کار‌های ضد عفونی و گندزدایی معابر باید توسط مرکز بهداشت همه روزه و به صورت دقیق انجام شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوازم بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی مهر  گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران این فرماندهی هنگام گشت زنی در جاده ها به یک خودرو وانت پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ نصراله دهقان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۱ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل لباسشویی، پنکه، تلویزیون، اسپیلت و زودپز خارجی  را کشف و ضبط کردند.

جانشین انتظامی شهرستان مهر با بیان این که در این زمینه راننده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه  را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ مرکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه در سیب و سوران
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه غذای خرمشهر
  • ۵ واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • کشف و معدوم سازی ۱۸۰ کیلوگرم روغن ضایعاتی در روداب
  • پلمب ۱۱۰ تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در لرستان
  • ۹۶۵ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دشتستان انجام شد