Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رییس جمهوری در تماس‌های تلفنی با هفت عضو کابینه و رییس کل بانک مرکزی، دستوراتی درباره موضوعات مختلف و بویژه مبارزه و مدیریت بیماری کرونا و ارزیابی دقیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی صادر کرد.
به گزارش  خرداد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی» در تماس تلفنی با دکتر سعید نمکی و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کشور دستور داد به سرعت از روند اجرا و میزان تاثیر و موفقیت طرح فاصله گذاری اجتماعی، ارزیابی‌های دقیقی تهیه کنند تا در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا برای هرگونه تصمیم گیری درباره روند مدیریت و پیشبرد مبارزه با کرونا مورد بهره برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس جمهور در گفت وگوهایی با محسن حاجی میرزایی و منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز برای انجام بررسی‌های دقیق جهت طراحی و تدوین پروتکل‌های بهداشتی در دوره بازگشایی مجدد مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و آموزشی و خوابگاه‌ها و نحوه  اجرای این پروتکل ها دستوراتی صادر کرد.
  روحانی همچنین به جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز دستور داد دستورالعملی برای طراحی، تدوین و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌های سازمان‌ها و ادارات دستگاه های دولتی، آماده کند.
وی در تماس با بیژن زنگنه وزیر نفت نیز در خصوص تامین انرژی و فعالیت موثر در تولیدات پتروشیمی و فضای جهانی نفت و موضوعات پیرامون این موضوع، دستوراتی را صادر کرد.
روحانی همچنین به محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز دستور داد در خصوص اختصاص ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به رسته‌های مختلف شغلی و گروه‌های واجد شرایط تعریف شده از طرف ستاد اقتصادی دولت، سریعا روندی طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شود.
رییس جمهور در گفت و گوی تلفنی با عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی هم در جریان برنامه های بانک مرکزی برای اعطای اعتبار ۷۵هزارمیلیارد تومانی برای کسب وکارهای آسیب دیده از شیوع کرونا و شیوه اجرای آن قرار گرفت.
روحانی بر ضرورت حمایت هرچه سریعتر از واحدهای تولیدی وخدماتی آسیب دیده تاکید و از خدمات بانک مرکزی ونظام بانکی خصوصاً کارکنان شعب بانک‌ها دراین روزهای سخت قدردانی نمود.
در این گفت و گوی تلفنی دکتر همتی، رئیس جمهور را  درجریان برنامه‌های بانک مرکزی برای تأمین ارز سامانه نیما و مدیریت بازار ارز در روزهای آتی قرار داد. برچسب ها: رییس جمهوری ، کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: رییس جمهوری کرونا رییس جمهور بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه (هفتم اکتبر) حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از آناتولی، تس انگرام، سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) تصریح کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند.

 وی در ادامه افزود آسیب‌های وارد شده به کودکان در غزه، ناشی از صدمات وارده درنتیجه حملات هوایی و آسیب‌های روانی به دلیل درگیری‌های خشونت‌بار بوده است.

این سخنگوی یونیسف در کلیپی ویدیویی که در حساب کاربری سازمان ملل در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) منتشر کرد گفت که داستان کودکان غزه نشان‌دهنده تصاویر شنیع و رعب‌آور پیامد‌های درگیری بر انسان‌ها است.

پیشتر جیمز الدر، سخنگوی یونیسف در صفحه کاربری خود در پلتفرم ایکس اعلام کرده بود که گزارش‌های کنونی نشانگر آن است که بیش از ۱۴ هزار جوان درنتیجه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که از هفتم اکتبر آغاز شده است، جان خود را از دست داده‌اند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه ۲ استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

دیگر خبرها

  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است + فیلم
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند