Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:06:52 GMT

دی‌فرانچسکو: پیشنهادهایی از لیگ برتر انگلیس داشتم

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۷۵۵

دی‌فرانچسکو: پیشنهادهایی از لیگ برتر انگلیس داشتم

سرمربی پیشین تیم فوتبال رم می‌گوید در گذشته پیشنهادهای از لیگ برتر انگلیس دریافت کرده است. ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوزه‌بیو دی‌فرانچکسو که از زمان کنار کشیدن توافقی‌اش از سمت سرمربیگری سامپدوریا در ماه اکتبر 2019، دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته است، می‌گوید در گذشته پیشنهادهایی از سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی ایتالیایی در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» درباره فعالیت‌هایش در قرنطینه خانگی در نتیجه شیوع ویروس کرونا گفت: من در حال حاضر در حال یادگیری زبان انگیسی هستم و با نوه‌ام از طریق اسکایپ صحبت می‌کنم.

وی همچنین درباره آینده حرفه‌ای‌اش اظهار داشت: من باید برای هر نوع تجربه‌ای‌ آماده باشم. زمانی که در ساسولو بودم و حتی اخیراً پیشنهادهایی از لیگ برتر انگلیس داشتم. همچنین از ترکیه و چند تیم ملی پیشنهاد داشتم.

ستارگان به پرداخت دستمزدهای بازیکنان سری C ایتالیا کمک می‌کنند

دی‌فرانچسکو 50 ساله که بین سال‌های 2012 تا 2017 هدایت ساسولو را برعهده داشت، بین سال‌های 2017 تا 2019 هم سرمربی تیم فوتبال رم بود که در این تیم در 87 بازی، آمار 46 برد، 18 تساوی و 23 باخت را از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ساسولو رم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساسولو رم ساسولو رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا

باشگاه لیورپول برای انتخاب جانشین کلوپ به سراغ سرمربی مشهور ایتالیایی رفت.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ سرمربی محبوب و موفق قرمزهای آنفیلد چندی پیش در گفت‌وگو با رسانه باشگاه لیورپول اعلام کرد که بعد از ۸ سال سرانجام در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

بعد از اعلام این خبر مدیران باشگاه انگلیسی به دنبال جانشین این مربی موفق آلمانی بودند و از همین رو گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربی جدید لیورپول آغاز شد و البته حواشی مختلفی به همراه داشت.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که سران لیورپول علاقه‌مند به جذب سیمئونه اینزاگی سرمربی ایتالیایی اینترمیلان هستند و مذاکرات خود را برای جذب این مربی آغاز کردند. هرچند فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد، این مربی به قرارداد خود با نراتزوری پایبند خواهد بود و قصد جدایی ندارد با این وجود مدیران لیورپول همچنان به دنبال جذب او هستند.

از طرفی نیز استیون ژانگ، مالک باشگاه اینترمیلان در واکنش به این خبر در گفت‌وگو با اسکای گفت: شک نکنید اینزاگی در اینتر می‌ماند و با ما همکاری خواهد کرد. او سرمربی بزرگ و فوق‌العاده‌ای است و در پروژه ما نفر اول برای موفقیت‌های اینتر است و ما او را به هیچ وجه از دست نخواهیم داد.

گفتنی است اینتر شب گذشته با شکست رقیب سنتی خود یعنی آث میلان موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو (سری آ ایتالیا) شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ‌از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه