Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام مریدی، مدیر عامل شرکت آب  و فاضلاب اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه حتی در بحران شیوع کرونا این شرکت همچنان مشغول و در حال تلاش برای خدمات رسانی به مردم اهواز است، گفت: اجرای طرح آبرسانی به منطقه ملاشیه، برای حل مسئله کاهش افت فشار و قطعی آب در این منطقه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص هزینه طرح افزود: این پروژه با اعتبار بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان در حال اجرا است.

مریدی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا مصرف آب افزایش یافته است بیان داشت: از مردم خواستاریم که در کاهش مصرف آب توجه لازم را داشته باشند، هر چند در همین حال نسبت به رعایت بهداشت برای جلوگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ نیز نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

فاضل عبیات معاون عمرانی استاندار خوزستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای حل مشکل فاضلاب در مناطق دارای مسئله آب و فاضلاب در سال جدید برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خوزستان آبفا اهواز کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد

 جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در جلسه کمیته مدیریت بحران که با حضور اعضای کمیته و مدیران ادارات تابعه برگزار شد، گفت: تمامی مدیران امور آبفا، ضمن بازدید از تأسیسات آبرسانی تحت پوشش، هرگونه نقص فنی یا اختلال در عملکرد تأسیسات ناشی از شرایط جوی حاکم در منطقه خود را گزارش کنند و برای رفع آن اقدامات لازم در اسرع وقت به عمل آورند. 

 او افزود: براساس اعلام مدیران آب و فاضلاب شهرستانها تامین و توزیع آب در شهرهای استان از وضعیت پایداری برخوردار است. 

علمدار از آماده باش نیروهای  عملیاتی  حوزه بهره برداری آب و فاضلاب تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد و بر ثبت گزارش حوادث و رویداد های منجر به ایجاد شرایط اضطراری و بحران در سامانه ی سحاب تاکید کرد.  

او به مدیریت بهینه مصرف آب اشاره کرد و از تمامی عوامل اجرایی آبفای استان خواست پس از بارندگی ، از مناطق و  تأسیسات تحت پوشش بازدید به عمل آید و گزارش هر گونه آسیب یا خسارت به تاسیسات و اماکن را همراه با برآورد اولیه خسارت با فوریت به دفتر مدیریت بحران ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد
  • جشن گرگیعان در خوزستان
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • اهواز غرق آب شد؛ وعده‌ای که محقق نشد
  • اهواز با یک بارش ۳۸ میلی زیر آب رفت