Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان پورنصرخاکباز شهردار منطقه ۱۶ شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پروژه‌های اولویت دار این منطقه برای سال ۹۹ گفت: در شش ماهه نخست سال ۹۹ عملیات احداث زیرگذر تندگویان تقاطع شرق به غرب میدان بهمن به سمت تندگویان را خواهیم داشت.

شهردار منطقه ۱۶ با بیان اینکه طول این زیرگذر ۷۰۰ متر است، اظهار کرد: ۱۳ پروژه کوچک مقیاس هم در مقیاس محله‌ای به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مجموعه شهربانو یکی دیگر از پروژه‌ها کلان است که در سال ۹۹ تکمیل خواهد شد، اظهار کرد: این مجموعه در حوزه‌های مختلف به بانوان ارائه خدمات می‌کند.

پورنصر خاطرنشان کرد: مجموعه شهربانو مقابل ساختمان شهرداری منطقه ۱۶ است که ساخت آن از ۳ ماه قبل آغاز شده و فاز دوم آن هم در سال جاری به اتمام می‌رسد.

شهردار منطقه ۱۶ ادامه داد: پروژه دیگر ورزشگاه شهدای گمنام است که در جوادیه به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: چراغ سبز شهرداری منطقه ۱۶ به خیابان خوار‌های نازی آباد/ حریف نشدن، بهانه برخورد نکردن!

او افزود: این مجموعه یک سالن ورزشی چند منظوره است که برای چند رشته ورزشی کاربری دارد و در نیمه نخست سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

پورنصر با بیان اینکه خانه مفاخر و هنرمندان منطقه ۱۶ را در کنار بوستان بهمن و پارک سردار جنگل راه اندازی می‌کنیم، گفت: این پروژه هم در نیمه اول سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک شهرداری تهران بهره برداری منطقه ۱۶ سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت:این طرح در فضای بالای مجتمع طلا واقع شده است و ۲ هزارو ۷۰۰ متر کل محدوده است که ۸۰۰ متر پیاده راه دارد. 
مسعود حق لطفی افزود:تغییراتی در طرح اعمال شده و ۶۰ درصد سکو و پیاده راه آن انجام شده و مرحله بعدی اجرای ورودی‌ها است. در اطراف آن سردر بازار را داشتیم که ورودی ضلع جنوبی طرح باعث شده بود جلوی سردر بازار گرفته شود. قرار است این ورودی حذف شود تا سردر بازار دیده شود و این اقدام با میراث هماهنگ شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان